_
Com ja han fet tants i tants directors de cinema, tan d'allà (David Lynch o Martin Scorsese) com d'aquí (Isabel Coixet o Bigas Luna), el sr. Jaume Balagueró s'ha estrenat en el món de la publicitat amb l'anunci que teniu al final.
Es tracta d'un anunci per a la Voll-Damm amb un títol tan il·lustratiu de Doble o Nada, jugant amb el joc de paraules de Doble de Malta d'aquesta cervessa. Situacions extremes, injectades d'adrenalina per a apuntar a un públic que busca emocions fortes. Una fotografia impecable i un resultat intens.
Sí, amics i amigues, el sr. Balagueró ha debutat en el món de la publicitat amb nota.
Apa! No sabia que l'havia fet el Balagueró! Em va sorprendre el primer cop que el vaig veure.
ResponEliminaVeus! és que quan un és autor, la seva obra impacta encara que no sàpigues qui ho ha fet..
ResponEliminaestà molt bé! l'efecte de seguir als personatges anònims d'esquena és un puntàs...
bon dia, Polita!!! :D
Sí, em va agradar molt la idea!
ResponEliminaBon dia, ciutadà! :-)
Ai doncs a mi no m'ha agradat gens, no el trobo original, està plagat de tópics de principi a fi... no, no, per mi és un no.
ResponEliminaAiii, què crítica Carol ... sí, és tòpic però també és trepidant, no? ... una miqueta???
ResponEliminaAiii, què crítica Carol ... sí, és tòpic però també és trepidant, no? ... una miqueta???
ResponElimina