dilluns, 29 de setembre del 2008

SR. PAUL NEWMAN

Guapo, escandalosament guapo, intel·ligent, bon actor, elegant, l’home amb la mirada més blava de Hollywood, model de bellesa, bellesa abrumadora i tranquil·la, vulnerable, model del qualitat i compromís, seductor, incorruptible, humil, professional, discret, antisistema però sense ofendre, coherent, amb sentit de l’humor, conseqüent, atractiu, sensible, fidel, sense divinismes, antiestrella, fràgil, honrat, digne, generós, solidari, desinteressat, respectat i respectuós, talentós...

















·
PAUL NEWMAN
(1925-2008)


Aquí descansa Paul Newman, que morí en descobrir que els seus ulls blaus
s’estaven tornant marrons” (Paul Newman).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

bon dia a can ciutadà!

estem tristos, sí. quina entrada més maca que li ha dedicat, eh. i quanta veritat que hi ha darrere de cada adjectiu que ha escrit, ciutadà.

tinc la sort que els meus pares me'l van fer descobrir quan era petita. tot i que encara em falten moooltes pelis seves per veure...

Ciutadà K ha dit...

Molt bon dia Polita!!!

celebro que li agradin els mots escollits... independement del seu treball intencionadament discret i de poc soroll... se'l veia bona persona.... això és l'important!!!

(m'he deixat 'el senyor dels ulls magnètics'... no eren humans!)

pati di fusa ha dit...

bon dia a can ciutadà!!!

per mi el paul newman era dels massa guapos, dels tan guapos que no em diuen massa cosa, però queia bé, és veritat. i sí, estem tristos...

Anònim ha dit...

Bon dia!

No conec gaire la seva feina com a actor, he vist comptades pel·lis seves, però sempre em va semblar que fora de les pantalles, a més d'actor famós era persona, no sé si m'explico... Tristor, sí.

I massa guapo... mai! ;)