dilluns, 22 de setembre del 2008

SR. WALL-E, EL ROMANTIC

Sí, Wall-e és encantador, tendre... i romàntic!! ai, l'amour!!
·
Aquí teniu els dos moments musicals decisius de 'Hello, Dolly' i que el Sr.Wall-e idolatra i reivindica: 'PUT ON YOUR SUNDAY CLOTHES' i 'IT ONLY TAKES A MOMENT', les dues en un mateix video.... (llàstima per les que esteu a la feina i no ho podeu escoltar.... bueno, quan arribeu a casa, no??). Això és postmodernitat 100%: revisita el que fou i donar-los un nou valor ... I QUIN VALOR!!! entranyable, no???
·
Apa, gaudiu-ne i canteu-les!!!
·

11 comentaris:

Anònim ha dit...

wall-e?

WALL-E?

wall-e!

:-)

(jo tinc una versió flamenca de "¿qué tal, dolly?", molt guai).

bon dia a can ciutadà!

Ciutadà K ha dit...

Eva?

E-va?

... OH, Bon dia Polita... il·lustri'ns i mostri'ns aquesta versió que té... dels Hello Dolly!

(amb la mania que li tinc jo a la Streisand... brrrr)

Hi!

Anònim ha dit...

Bon dia !!!!!
Plou!!!!
El gos s'ha pixat i ......
El nen ha vomitat, al veureu....
Porto un bon mati!!!!!

Anònim ha dit...

Bon dia!

Que fuert, ara es fan versions flamenques de tot, no?

Que mono, el WALL-E... :)

Ciutadà K ha dit...

Ei, Nur, bon dia,... quin? el gran o el petit? suposo que el petit, no???

ai, mareta... tranqui el dia s'arreglarà (et diria que sortirà el sol... però, siguem realistes!)

:)

Sí, Polita, volem escoltar la versió flamenquilla, quilla

Bonjur, GEMS

neska polita ha dit...

oh, el maiol ha vomitat? pobret...

la cançó la tinc l'ipod, nens, no sé com passar-la al bloc. :-P

Anònim ha dit...

Jo no puc escoltar res!!!!
Quina pena, pero bueno ja ho escoltare.

Qui ha de ser l'escrupulos..., pero el mes divertit, es que Biel li anava dient, mira a la paret , mira a la paret....., jajajaja ....pero tots els esforços han sigut inutils....

Ciutadà K ha dit...

Sí, filles, sí... tenim un nene escrupuloset, angelet....

Anònim ha dit...

ai, nur, podries fer-te un blog de vida. seria molt entranyable! ;)

Anònim ha dit...

Si que el podria fer , seria com un diari per als meus nens, que mono!!!!!!
Però no!!!!No tinc ganes.

Ciutadà K ha dit...

ni ganes, ni temps, Nur....

(és com un Tamagotchi, eh??? com una criatura més....; ja en tenim prous, no??? :)