dimarts, 7 d’octubre del 2008

THE FORD FOCUS BAND

·
Aquelles persones una mica teleaddictes, però de les de veritat, que es 'traguen' fins i tot els anuncis (per a mi, aquests/es són els/les autèntics/es !!!) recordaran un anunci del Ford Focus on una suposada orquestra tocava una 'Ode to a Ford' amb instruments construits amb peces del cotxe en qüestió... independentment de valorar la peça musical en qüestió -que és 'bunica...'- el gran atractiu era la construcció dels instruments i si això era un 'bulo' comercial o no... Doncs no, senyores i senyors, la cosa és real 'como la vida misma'. Jo suposo que si t'agrada la mecànica i el tunnig 'te pone', la qüestió pot arribar a punts orgàsmics...

Us adjunto un vídeo amb la cançó sencera .... i l'acompanyo amb dos més en els que s'explica la construcció dels instruments en si, les primeres provatures i afinacions.... Sembla ser que la Ford Focus Band s'ho ha agafat en serio i van oferir el març d'aquest any un concert al Royal Albert Hall -acompanyat amb membres del grup Travis- a benefici la Teenage Cancer Trust, institució dedicada al tractament de joves amb càncer ...
·
No podem negar la orginalitat de la proposta....

(gràcies Desi !!!!)






9 comentaris:

Anònim ha dit...

jo no sóc addicta a la tele, però sé de quin anunci ens parla.

això dels anuncis m'ha fet pensar en l'últim text del ramón: fotolog.com/aguatibia.

BONA TARDA A CAN CIUTADÀ!

Ciutadà K ha dit...

Bona tarda Polita,

doncs mira, tinc feina però ara jo entro...

és maca la peça però, no????

Anònim ha dit...

no recordo la peça, però sé que l'anunci em va agradar.

Anònim ha dit...

Bon dia a can ciutadà!

Jo em considero teleaddicta, però tinc alguna cosa en contra dels anuncis... No els puc suportar i sempre canvio de canal, faig zàping, sóc capaç de veure qualsevol cosa abans que empassar-me un anunci. Per tant, no recordo aquest de l'orquestra... :S

Ciutadà, a qui van nominar al Gran Hermano???

Ciutadà K ha dit...

Bon dia Gems,
doncs a mi, els anuncis m'agraden (tot i que no em considero massa teleaddicte)... sí, i penso que aquest camp està molt infravalorat... i n'hi ha de realment artístics, innovadors i creatius ....vale, vale, paro que semblo un publicista...

"Almudena, Loli y Ana son las nominadas esta semana", tot i que al Ciutadà K la son l'envaeix assegudet al sofà moltes nits (ahir fou una), de la TV, Dexter em fa estar despert, tan psicòpata, ell ....

:)

Nuclearsky ha dit...

Miri que no m'ho miro aquest any, però amb la mitja horeta que he vist ja en tinc prou per no tragar ni l'Almudena ni l'Ana... X-|

Anònim ha dit...

Doncs jo també em considero tele adicta i tampoc soporto els anuncis, prefereixo veure un tros de qualsevol serie, o peli a veure anuncis.
Ara !!! No se si us haureu ficxat que hi ha hores punta a la nit, que fan anuncis a totes les cadenes al mateix moment, jo crec que ho tenen super estudiat i aixi ens obligen a veure anuncis.
A mi Almudena i Anna tampoc em cauen be, pero m'agradarien mes noies a la casa10, pq si no quin sexisme mes descarat!!!

Ciutadà K ha dit...

Vaaaaaaaale!!!.... les proves em fan refer la meva teoria dels Teleaddictes Autèntics, ara el que dic és que els autèntics no miren anuncis... serà que no sóc teleaddicte, doncs??? ai, m'estic liant...

A mi l'Anna la trobo una guerrillera terrorista de cuiado, però dóna vidilla...
Totalment d'acord amb la Nur... tan de mascle per a la pobra Gemma és un pal... a no sé que l'audiència soberana persegueixi un orgia cotxina al GH10...(sí, tengo la mirada sucia...eh, Gems??)

:P

Nuclearsky ha dit...

Sí, sí, sí, mirada sucia!!! :p

Per cert, els altres de la casa ja ha descobert que estan casats, aquests? Em va semblar entendre que si es descobria en farien un fora, però tots dos són a dins i em sembla que els altres aben algo, no?...