dimecres, 14 de gener del 2009

CRIT AL CEL (1): NOMÉS SÓN MAPES !!!!



(Font: Pasa la vida)

5 comentaris:

Laura ha dit...

:-(

el títol del post no m'agrada, eh (bueno, no m'agrada que tingui el número 1, perquè això vol dir que n'hi haurà més, de crits al cel... :-S)

BON DIA (malgrat tot) A CAN CIUTADÀ!

Anònim ha dit...

i hi ha intel·lectualoides opinadors dels mitjans que encara diuen que israel és un estat democràtic, i que la culpa de tot la té hamas, que és qui provoca. sí, així es poden "justificar" moltes atrocitats. jo m'encenc!

diumenge hi havia una vinyeta molt explícita a la vanguardia, amb uns nens que li preguntaven a sa mare (envoltats de runes) si les bombes que els llençaven eren democràtiques i si ells eren terroristes...

Ciutadà K ha dit...

Bon dia, benvolgudes amigues...

Em sap greu, Polita, però sí, n'hi haurà més, almenys en tinc 2 més en ment... sí, sí, el tema ho requereix, la situació ho demana...

Sí, Pats, la paraula és 'ENCENC'!!!! Si algun ministre israelí se li escapà la paraula 'soah' en parlar del que pretenien amb els palestins ... com pot un poble que ha patit tant tenir aqust comportament??? per revenja?? rancúnia?? no entenc com es pot ser tan poc piatós i humanitari.... Els nenes assassinats per l'exèrcit són escuts humans posats pels terroristes... és el que tenen els terroristes que no estimen ni els seus fills!!!... INDIGNANT !!!

Anònim ha dit...

Els Iraelians es deuen pensar que som tontos, i que no tenim ulls a la cara, es indignat!!!!!!
La veritat es que no hi ha paraules....

Ciutadà K ha dit...

Hola, GUAPA!!!!

:) :) :) :) :)

:) :) :) :)

Sí, pensen que són tonto... PERÒ NO!!!!