dimarts, 17 de febrer del 2009

GLOBUS !!!!!!

Avui el tema va de globus... de globus de molts colors!!!!


aquesta és la pròxima meravella de Pixar, que s'estrenarà el 29 de maig d'aquest any i, com heu vist, porta per títol Up i -amb la direcció de Peter Docter (director de 'Monstruos, S.A.')- la millor companyia d'animació del món mundial pretén reivindicar el paper de la vellesa en la nostra societat mitjançant la història d'un vell de 70 anys que fuig de tot i tothom volant amb milers de globus amb la casa incorporada .... el que ell no sap és que algú se li ha enganxat a la casa: un jovenet boy-scout que provocarà l'inevitable contrast generacional tot vivint aventures aèries i enfrontant-se a un i mil perills.... Sí, nens i nenes jo l'espero en candeletes!!!!

I sense canviar de tema, aquí teniu unes diapositives espectaculars precisament d'això, de GLOBUS !!!! (gràcies per l'enviament, Cristina !!!)









"un globooooo, dos globooooos, tres globooooooos....la luna es un globo que se me escapóóóóóóóóóó"

4 comentaris:

Anònim ha dit...

uau, quins globos més xulos!

per cert, ja sé que no toca massa, però com que parla d'una peli d'animació, ciutadà, li volia explicar que l'altre dia, anant cap a la feina, em vaig creuar un parell de nens petits que s'intercanviaven santets, i un d'ells es posava supercontent perquè en tenia un de "rayo mcqueen"! em va fer il·lu, perquè vaig entendre la seua emoció, i tot gràcies a biel i maiol, els meus gurus del món infantil! ;)

ai, és que amb aquestes edats, ja... :S

Ciutadà K ha dit...

ai, sí... i tant que toca!! aquest post va d'això, precisament, que flipo amb cada nova creació de Pixar com si fos un nen... la meva vessant infantil ja era gran però amb els dos 'gurús' -com dius tu- la cosa se'm dispara que és un 'contento'!!!!

Els globus molen, però i el trailer??? què tal, el trailer??? a mi, la cara del iaio treient la llengua 'al món' per la finestra mentres se'n va volant, m'encanta!!!

bona tarda...

(esteu molt blogerament apàtiques, no????)

:O

Laura ha dit...

globus! iuhu! visca! colors! alegria! n'hi ha un de gelaaaaats!!! mmm... :-))

un bon globo m'agafaria jo ara, ciutadà...

Ciutadà K ha dit...

sempre pensant en drogues, eh??

i sinó... en sexe !!!....

ai, quin patir!!