dimecres, 30 de setembre del 2009

SUPER NANAS !!!

·
TheLoveComes Foundation (entitat que crea i executa campanyes de comunicació per a d'altres ONGs) fa uns mesos va engegar un bonic projecte: Super Nanas (super-nenas no, eh?). Es tracta de cançons de bressol tradicionals versionades per cantants íbers de pop-rock. Artistes com: Miqui Puig, Sidonie, Amaral, Giulia y los Tellarini,...
·
Cada cançó val 1€ i jo m'he comprat la de Miqui Puig: Música que Gira (molt mona, ella!), estava a punt de 'pujar-la' però he pensat que fa lleig que jo la compri i la faci pública, no trobeu?...
·
Sí, ja ho sabem, aquesta mesura no solucionarà el món però l'he trobat dolça, tendra i només val 1 euro!!!
·

4 comentaris:

Laura ha dit...

bon dia, ciutadà!

la monica bellucci té les tetes de la foto als 45 anys o ha triat una foto de quan en tenia 30??

que munica aquesta iniciativa. jo, quan hagi segrestat tots els bebès que vull segrestar, les compraré totes perquè s'adormin. en canta alguna, el pau debon?

el ramón m'ha recomanat "maltidos bastardos". he vist que l'ha vista, vostè també la recomana?

Nur ha dit...

S'ha comprat una canço?
Que fuerte!!!!!

Carolina ha dit...

és una bona iniciativa, però vol dir que els nens s'adormiran amb tant de ritme? Miri que me les he escoltades eh...

Ciutadà K ha dit...

Sí, Carol, sí... és el que a mi tampoc no em quadra, però és clar!! com són cantants Pop, doncs ja se sap...

són mones, no??