divendres, 23 d’octubre del 2009

SR. MARCOS LOPEZ

Avui us presento un fotògraf argentí, Marcos López (nascut el 1958), format en la vessant documentalista se'n va apartar per a centrar-se en l'escenografia visual. La seva és una fotografia pop, grotesca, sarcàstica, rascant en algunes ocassions el surrealisme, la seva obra està prenent ressó en els darrers temps, aconseguint premis i exposicions around the world... autocrític amb la cultura sudamericana i la relació que manté amb l'anglosaxona, fins a parodià, sovint, l'obra d'altres fotògrafs.

Fins al 28 de novembre podeu veure una exposició seva -Tristes trópicos- a la Galeria Fernando Pradilla de Madrid.







·

5 comentaris:

Laura ha dit...

l'adam li toca la figa a l'eva!!! qué fuerrrrrte!!!

aquesta setmana vaig de bòlid, ciutadà! gairebé no puc ni passar a saludar. ni fer el resum de foq. :-(

Ciutadà K ha dit...

fuerrrrte, fuerrrte, ¡ciertamente!

don't worry... vosté passi per aquí quan pugui, quan vulgui... però els resums de FOQ els ha de fer , EEEEEEH??? els esperem!!!

:)

Nur ha dit...

Es xulo, però més que fotografia , semblen cuadres, o montatges de comic, jo i la fotografia som d'un altre estil..., però ja està bé veure altres coses!!!

Ciutadà K ha dit...

sí, el que dius del còmic està ben trobat, no ho havia vist....

:)

Carolina ha dit...

Doncs a mi em recorden força a les fotos del Martin Parr, no? I una mica Cindy Sherman també. M'agrada la primera, i m'agrada que parli de fotos. I Nur, m'agrada que escriguis al meu bloc.
I Polita, no m'agrada que no tinguis temps! Cuidesemele :)