dilluns, 24 de gener del 2011

SR. PETER CALLESEN

·
Ja fa temps, la nostra amiga Carol, en el seu blog, ens decobrí un artista danès impressionant: el sr. Peter Callesen (nascut el 1967).
·
I és que és impressionant el que pot arribar a fer aquest artista amb un tros de paper, tissores i molta creativitat; amb aquests pocs elments és capaç de crear tot un món. Les seves obres, petites o de gran format, transmeten fragilitat i ens parlen d'un art efímer i delicat, però també contundent i amb contingut.
·
El sr. Callesen també ha fet obres amb neu, gel i aigua.
·
Entreu aquí, en el seu web, i fèu un viatge a tot un món fet de paper...no em dieu que no és impressionant??
·

4 comentaris:

NUR ha dit...

que bonic, i que simple!!

Carolina ha dit...

És que és tan preciós... sembla impossible que algú pugui tenir la delicadesa de fer coses tan belles com aquestes. Tot un descobriment, sí! :)

Ciutadà K ha dit...

bonic i preciós, sí!

es veu simple la idea, però tècnicament jo crec que està més 'currat' del que aparenta, eh?? (potser és perquè la papiroflexia no ha estat mai el meu fort! :P )

pau ha dit...

jajajaja, el seu fort evidentment no son les arts plàstiques senyor Ciutadà.
M'he quedat embadalit (com la rateta) m'ha semblat d'una precisió impressionant i d'un gust i un curro fascinant.