dimarts, 11 de març del 2014

PRE-ESTRENA DEL NOU DISC DE ELS AMICS DE LES ARTS

_
Avui es pre-estrena el nou disc de Els Amics de les Arts: 'Només d'entrar hi ha sempre el dinosaure', que es posarà a la venda el proper 08 d'abril i del que encara no hem vist la portada.

Avui ens presenten el primer single acompanyat de videoclip: 'Ja no ens passa' i si entreu en el seu web de les 07:00 a les 12:00 us el podeu descarregar gratuïtament en el següent enllaç

El nou single dels amics de les arts sona a... Els Amics de les Arts: bon rotllo, frescor, melodia agradable i un toc lleu de crisis vital en la seva lletra... aquí teniu el videoclip dirigit per Dani de la Orden.


Amics i amigues: Ja tenim nou disc!!




3 comentaris:

Sergi ha dit...

Que sona a Amics de les Arts sí, però que el toc de crisi vital és lleu... a mi inicialment se m'ha posat com una puntada als ous. Però també em va passar amb 'Miracles', així que suposo que m'hi acostumaré, i m'acabarà agradant.

Anònim ha dit...

Encara existeixen?

Ciutadà K ha dit...

Ei, Xexu! home, això sempre depén del nivell de sensibilitat i tolerància de cadascú... jo és que sóc molt hardcore! jajajaja!

Els vincles amb Miracles són molt clars, cert! aquests nois estan en plena crisi dels 40...

I tant que existeixen, sr. Pons007!

(gràcies per la visita, senyors!)