dimecres, 5 d’abril del 2023

PESCANT SERIES DE TV (36): 'GANNIBAL'

 

Feia temps que no 'pescàvem sèries' i no serà perquè no n'estigui mirant, senzillament, se m'havia oblidat aquesta 'secció' (si es pot dir secció) del meu blog. Us asseguro que amb les subscripcions a 7 plataformes de VOD l'oferta de sèries a les que tinc accès supera la meva vida... i 7 més que en tingués!!... em falta Vida, amiguis, em falta Vida!.

Us vinc a parlar d'una d'aquelles sèries interessants que sovint s'amaga entre tanta oferta familiar (o directament infantil) de Disney +,  i que se'ns pot passar desapercebuda. 

'Gannibal' és una sèrie que ens arriba del Japó, produïda per Hulu. Es va estrenar a finals de desembre i aquesta primera temporada només té 7 capítols. És l'adaptació d'un manga de Masaaki Ninomiy de 13 volums que té el mateix nom. 

Gannibal és una sèrie de terror que tracta el canibalisme en un poble rural del Japó. És la història d'un oficial de policia que marxa amb la seva dona i filla a un poble de muntanya; sembla un lloc perfecte tot i la desaparició de l'anterior oficial de policia. Com ja us podeu imaginar el nou policia començarà detectar 'coses' estranyes i s'enfrontarà a una família que sembla que controli tot el poble. 

Si us agraden les històries de folk horror aquesta és la vostra sèrie. Una atmosfera que ens fa pensar amb el cinema de Corea del Sud com El Extraño o Encontré el diablo. Tot un thriller policial hiperviolent en les que les escenes d'acció es combinen amb les situacions més asfixiants.