dijous, 17 d’abril del 2008

¡¡'REDUCTOS MACHISTAS'!!!

Així de contundent s'ha despertat la gent de El Periódico amb la portada que han estampat al seu diari, l'excusa és la inauguació del Saló del Còmic i aprofitant l'ocassió han encarregat al 'genial' (algun dia parlarem d'ell) Milo Manara... i aquí la teniu!
Així que a tots/es aquells/es que participeu en aquest blog (m'ompliu de joia!) aneu amb compte perquè podem ser titllats de 'machistas en menos que canta un gallo' (això s'ha de dir en castellà) i ens empaquetaran dins d'aquest 'reducto'... rumiem-nos-ho!!!!
La veritat és que la portada amb la militar embarassada aguantant en una mà un diari amb Berlusconi a la portada (el seu comentari de 'lo rosa' tampoc té desperdici), i a l'altra, l'arma no té preu!
Trobeu que aquesta qüestió anirà a més, a més i ens n'anirem de l'olla com en tantes altres coses.... ¡fijo!.

4 comentaris:

neska polita ha dit...

que lara croft que han pintat a la chacón, no? a mi me molaria que em pintessin així (de bona, vull dir, no de militar).

jo no sé si això anirà a més o què. m'imagino que els fatxes deuen estar cianòtics amb això que una dona jove, catalana i embarassada els "mani". segueixo pensant (robi, minino, que em secundes?) que s'hauria de disoldre el ministeri, així sí que seria un avenç, cony! (ara buscava paraules que acabessin amb vocal + ny, però m'ha semblat que per a un llibre de primària no funcionava, per això escric 'cony' aquí, ja em perdonarà, ciutadà.) està molt bé que hi hagi ministres dones, i tant, a veure quan es comença a reflectir això en la nostra vida diària. cony.

la pati i una servidora aniran al saló del còmic.

pati di fusa ha dit...

natros anirem al saló del còmic i també ens tunejarem, però no ben bé així ;)

Ciutadà K ha dit...

Ai,ai,ai...el Ciutadà K pateix amb la paraule 'tunejar' ... buf!

Fèu una mica de miedu...forofes de 'Candy, Candy'?, de 'Naruto'?...ai, vaaaaaa expliqueu-nos com anireu....suposo que 'penjareu' fotos als blogs respectius, no? Ciutadanes?

Per cert, que sapigueu que a la Chacon li han regalat la portada d'ahir de El Periodico emmarcada...tota contenta i rient ella (és que és optimista!!! Ah, vale!)

...he pensat que ho havíeu de saber...

Anònim ha dit...

don't worry, hi haurà fotos + crònica!

bon cap de setmana!!