diumenge, 27 de juliol del 2008

DE VIDA (4): EXCURSIÓ A VALLFOGONA

·

·

7 comentaris:

neska polita ha dit...

BON DIA A CAN CIUTADÀ!!!

heu tornat abans d'hora, veig que l'actualització és d'ahir... que enyorava la vida a l'internet, ciutadà? bentornat!!!

quines preciositats de nens! les ulleres del biel fan cojunt amb les de la pati. :-D

neska polita ha dit...

ai, que guapo el biel de superman (és tot un heroi, eh!!) i que guapo que està el maiol amb la samarreta de tigre, eh!

amb el seu permís, jo un dia els puc dedicar una entrada a ca meva, oi?

Ciutadà K ha dit...

BON DIA, Polita
(de la saga de les Polites...)

A mi em cau la baba, què més puc dir!!!

Sí, l'enyorava una mica el ritme frenètic actualitzador (hi ha gent massoquista, eh???)...

Vosté pot posar els meus nens PRECIOSOS on vulgui (vol que li faci còpies i es plena la carpeta com les estudiants de la Uni de magisteri??? :P )

Ciutadà K ha dit...

Parlant de vacances...

Com va anar la visita al Delta???
...
...
...

No vam suecar, eh??? (que no 'sucar', eh??, o sí??)

(ui, es nota que tornem amb ses piles carregades....)

neska polita ha dit...

ni suecar ni sucar. nye. jo portava un aparell per ahuyentar els mosquits i crec que vaig ahuyentar-ho tot. sap?

Anònim ha dit...

ai... que guapos estos peques!!!

bentornat de les vacances, ciutadà!

Ciutadà K ha dit...

...ai, ai... hi ha repelents massa potents, no???

...potser valdria la pena que et piquessin, tot i alèrgia i tot...

:)