dimecres, 22 d’abril del 2009

ALEGRIA MATINERA !!!!

¿Us imagineu que a les 8 del matí, amb les cares adormides, amb les poques ganes d'anar a treballar, amb la inercia dels peus que ens porten fins al metro... ens passés quelcom com el que podeu veure en el vídeo? (gràcies per enviar-me'l, Merce).
·
Seria fantàstic que el dia comencés amb aquesta 'alegria matinera'...
que s'encomana, que se'ns enganxa!!

·
Es tracta d'un anunci, però els esdeveniments que es mostren foren reals...70 ballarins barrejats entre els passatgers als que acaben integrant-los en el seu ball. El show fou planificat i assajat durant 8 setmanes sense que el públic ho sabés.
·
BON DIAAAAAAAA !!!!
·

5 comentaris:

Nur ha dit...

M'encanta este video, m'agrada aquesta alegria i energia , que tan ens fa falta!!!!

Ciutadà K ha dit...

GUAPAAAAA !!!!!

:)

Lluna ha dit...

Bon dia!!!

Uuuuaaauuuu!!!

Quina marxa, i el millor és com s'anima la gent.

No sé pas si a Barcelona la resposta del públic seria semblant... que en penseu vosaltres?

P.D. Per cert, al que em referia l'altre dia al Palau de la Música, és que s'està celebrant el centenari. Divendres potser i tornaré per veure el David Byrne.

Carolina ha dit...

Ai! Jo ja l'havia vist i a mi em va alegrar el dia veure'l, és genial!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia a tothom!! Sí, que anima, eh???
Certament, a BCN no sé si el resultat seria el mateix....

Oh! el sr. Byrne??? què guai! jo tinc un 'post' mig preparat del 'mestre byrne' ... perquè és mestre, eh??? (quina enveja sana!!!)

:)