dilluns, 25 de maig del 2009

DE VIDA (10): AMPOSTA 1908 (2)






10 comentaris:

NUr ha dit...

Que guapos!!!!!!
Mareta meua del cel!!!!!!

Nuclearsky ha dit...

Oh, que monos!!! :)
Que heu fet teatre?

Anònim ha dit...

autèntics!

desi

Ciutadà K ha dit...

Sí, Gems té a veure amb el post del divendres, a Amposta van recrear la ciutat de 1908 i Nur i jo vam actuar (bé, més Nur que jo, certament! jo feia 'bulto' :P)

Sí, Desi, sobretot Nur...autèntica, autèntica!!

pati di fusa ha dit...

nur, superautèntica! i el pentinat d'un nivell artesanal insuperable!

al ciutadà camàlic només li falla l'anacronisme gafapastil. :P

per cert, què hi ha al mig? perquè a mi se'm veu un requadre negre negre...

Ciutadà K ha dit...

Ai, Pats, al mig hi ha una pila de fotos del flickr... no les veus??? :(

No les veu ningú?????? :O

NUr ha dit...

Si es que es veuen

Isaac ha dit...

JO LES VEEEIG!!!
Qué fuerrrrteeee!!!
Genials, l'any que ve més i millor!!
Petons guapos!!

lluna ha dit...

Uaaaaauuuuu!!!

Tan temps ha passat des de que no vaig a Amposta???
I ara el temps smble que va enrera, quina caaaaaaaaaaaaaanya!!!
La familia k de principis de segle, autèntics!!!
'Lo veo i no me lo creo'

Petons antics!

Carolina ha dit...

Ostiiiiii, quina patxoca!!!! :D