divendres, 17 de juliol del 2009

I AVUI....

·
·

·
· Yupi !!!

5 comentaris:

Laura ha dit...

que guai! passeu-ho molt bé! (si veieu el paudebon entre el públic ja sabeu què heu de fer, eh!)

bon cap de setmana!

Nur ha dit...

Ja hem tornat, ha sigut GENIAL!!!!

Ciutadà K ha dit...

Sí!!! i ESPECTACULAR, també!!

:)

Ciutadà K ha dit...

Per cert, Polita, a punt, a punt vaig estar de dir-li al seu brother (el de les baquetes i 'secció de ferreteria') que alguna formosa donzella 'se moría por los huesitos de tu hermanito' (que, per cert, és igual que el Pau, no????) ... finalment, em vaig rajà ... no tinc la seva empenta, Polita, no tinc la seva empenta...

Bon dia!

Laura ha dit...

el meu cunyat no és igual que el pau!!! s'hi assembla, però el pau és infinitament més guapo i jamelgo!!! hombre!

m'alegro que anés bé!