dijous, 17 de març del 2011

BIEL FA 7 ANYS !!!!

11 comentaris:

Vane ha dit...

MOLTES FELICITATS BIEL!!!!
Un video PRECIÓS!!!
i és igual que el bon vi... ja m'agradarà veure'l de gran, perquè està guapíssim!!!

pau ha dit...

Un vídeo molt xulo!
MOLTES MOLTES FELICITATS BIEL !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur ha dit...

Ets un artista, el video, és un passada, i és fins i tot emocionant!!!!
Moltes felicitats Biel!!!! T'estimem fins a l'infinitit!!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats de part de Marcel, la Cèlia, la tia Emi i el tio Toni

pati di fusa ha dit...

oooooooooooooooh!!!
m'ha caigut la llagrimeta i tot, que xulo!!! un vídeo preciós i emotiu! quin recorregut tan bonic per aquests set anyets fantàstics... :)

per molts anys, biel, guapíssim!!!
un bessito gros grooooooos!!!

Cuculut ha dit...

Jo ja l'he felicitat però hi torno MOLTES FELICITATS!!
El vídeo és molt emotiu, felicitats als pares!

Carolina ha dit...

Uaaaaau, se m'han posat els pèls de punta, ciutadà! Que guapíssim que és el Biel, m'agrada molt el Biel sense dents i el Biel-vaqueta :_)
Tenen uns nens preciosos, família K!
Pensi quants llibres i quantes pelis encara ha de veure el Biel!
7 petonassos enormes des de Dinamarca a repartir per les galtes de l'homenatjat.

Eva ha dit...

Mooooooooltes felicitats, Biel!!!

Kelitxi ha dit...

Per molts anys, Biel!

laura ha dit...

Biel, muchísimas felicidades!!!

Ciutadà K ha dit...

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!

BIEL US ENVIA UN FORT PETÓ!!!