dijous, 25 d’octubre del 2018

BENVINGUT AL CINECLUB LA RAPITA !!



Sí, amics i amigues, el Ciutadà K té poca feina. Estem avorrits, és un fet! I per això quan el CineClub La Ràpita va trucar a la meva porta per si volia pujar al seu carro no ho vaig dubtar. Engegar un CineClub a la Terres de l'Ebre fou una de les primeres idees que se'ns va passar pel cap quan vam deixar la 'capital' i vam aterrar al Delta ... com podia negar-me, doncs, sabent que al poble del costat n'hi havia una gent que funciona amb entusiasme, energia i passió pel cinema???!!.

Resultat d'imatges de spotlight filmI el pas no ha estat, només, fer-me'n soci, sinó que si ens hi posem que sigui seriosament i em postulo com a Secretari de l'Associació (sempre que l'Assemblea em voti i li sembli bé la meva candidatura, és clar ... potser demà he d'editar aquest post dient que no m'han volgut :P :P )

L'Associació 'Cine Club La Ràpita' ha fet un any i és un projecte consolidat, jo diria que imprescindible, que no només projecta films en un auditori envejable i un equip tècnic de qualitat sinó que vetlla per donar suport a projectes solidaris, fent-los protagonistes d'algunes sessions, oferint la recaptació de les entrades ... gent maja, vamos!

Així que avui espero debutar en aquest nou projecte el mateix dia que el CineClub té programat un bon film, guanyadora en les categories de Millor Film i Millor Guió en la gala dels Oscar 2016: Spotlight.

Us espero veure avui dijous a les 20:30 a l'Auditori Sixto Mir. Veniu, gaudiu i féu-vos socis/es del CineClub !!!