dimecres, 20 de març del 2019

CIUTADA K FA 11 ANYS !!!



Aquest mes, concretament, el passat 11 de març aquest blog feia 11 anys. Tot i que l'aniversari no el vam celebrar quan tocava qualsevol moment és bo per a auto-felicitar-nos i fer un repàs del que ha estat el darrer any a can Ciutadà K.

  • Total de visites del blog: 244.853 visites
  • He publicat 141 entrades aquest darrer any (17 menys que l'any anterior)
  • He rebut 13.905 (davant les 51.307 de l'any passat -xifra extraordinària segons l'històric del blog degut al post de la desaparició del Delta que va disparar les visites- o les 8.176 visites de l'anterior)
  • He tingut 37 comentaris (sense commptar els meus)(davant dels 98 de l'any passat)
  • Aquest any s'han tornat a reduir considerablement el nombre de comentaristes. El més fidel  i participatiu amb molts diferència és: Xexu (27 comentaris), en segona posició, Pons (5) i en tercera Jesus M. Tibau (2).
  • Els posts més visitats d'aquest darrer any han estat:  
          Primer lloc: Feliços 50, Tete! amb 305 visites
          Segon lloc: mónFILMAT 2018 (2): Kino Tarragonik amb 214 visites
          Tercer lloc: mónFILMAT 2018 (6): Convidats i convidades amb 191 visites

El que menys visites té continuen sent les col·laboracions a Amposta Ràdio però l'entrada amb menys visita fou: 8M amb 25 visites.

Com en el recompte d'anys anteriors, allò personal i familiar és el que s'emporta més visites i, sobretot, les entrades vinculades amb mónFILMAT, projecte del que em sento molt satisfet.

Gràcies, amics i amigues, per acompanyar-me tots aquests anys ...  seguim !!!


4 comentaris:

Sergi ha dit...

Per fi he superat a en Pons!! Ara ja no em cal comentar més. Noooo, és broma! Per molts anys més, que mantens un bon ritme després d'11 anys! M'agraden aquests resums, l'aniversari sempre és un bon moment per fer-los.

Ciutadà K ha dit...

Ei, Xexu, gràcies pels comentaris i les visites.
Jo crec que per a l'any vinent ja t'has guanyat algun tipus de reconeixement... encara que sigui un d'aquells 'llorers cutres' que fa el sr. Pons (jejejejejeje)

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats, amic. Els comentaris i visites dels blogs baixen any rere any, però jo encara hi aposto com aquell lloc on tinc endreçades les meves coses, on s'hi pot trobar fàcilment les activitats que faig, etc. Llarga vida als blogs i, sobretot, a l'amistat.
I no oblidem que sovint l'amistat ha sorgit gràcies als blogs.

Ciutadà K ha dit...

Gràcies per la visita i el comentari, sr. Tibau. Estic totalment d'acord, de fet, no ens enganyem: els blogs els escrivim per a nosaltres mateixos.

Jo tinc una bona llista d'amics i amigues gràcies al blog...

Llarga vida als blogs!