dimarts, 5 d’abril del 2022

'MOOD MOVIE MATCH', LA WEB QUE ENS TRIA LA PELI QUE ENS CONVE

 

Estem arribant a una saturació d'oferta audiovisual que no sabem què mirar. No us heu trobat estones llargues mirant i remirant llistes de pelis seleccionades en qualsevol de les plataformes VOD o repassant les novetats...? a mi em passa molt! Això quan la televisió només tenia 2 canals no ens passava, miràvem el que emetien i punto. Ara l'oferta és tan immensa, tan inassumible, que estan començant a aparèixer eines que ens poden facilitar aquesta tria. 'Mood Movie Match' és una d'elles!

'Mood Movie Match' és un espai web que et recomana una pel·lícula depenent de l'estat d'ànim en el què et trobes. Quan hi accedeixes -podeu clicar aquí- et fa un parell de preguntes sobre com et sens avui. I segons el que contestis et trien un film que segur que t'anirà super bé.

Quan cliques a 'start' vas a l''step 1' i tens 5 botons disponibles: 'feliç', 'trist', 'enfadat', 'ansiòs' i 'neutral'; quan tries un d'ells vas a l'step 2' i en aquest et permet triar uns 7 ó 8 estats d'ànims vinculats amb el primer que has triat; d'aquesta forma, la definició del teu 'humor del dia' és més precís.

Per exemple, jo he triat 'Happy' i 'Powerful' i m'han recomanat 'La princesa Mononoke' de Miyazaki; he provat en 'sad' i 'disillusioned' i m'han recomanat 'Tiburón' de l'Spielberg.

Si sou persones indecises i ja us va bé que algú triï per vosaltres, aquesta eina és per a vosaltres. Ja em direu com us ha anat...