dijous, 4 de maig del 2023

AVUI FAIG 50 ANYS....

 


Avui faig 50 anys. Arriba la meva 50ena. volta al Sol... que dit així, no sembla que sigui tant, però quan dius 'mig segle' la 'cosa' ja canvia. 

El mútiples 'jo' que he anat construïnt m'han fet arribar on sóc ara. L'infància feliç, l'adolescència intensa i culturalment àvida carregada de teatre, de cinema, de lectures, de poesia; l'Amor romàntic insaciable, sensual i dolç, la satisfactòria trajectòria acadèmica de crèdits, assignatures, criticismes i socioconstruccionismes, la vida autònoma i l'Autònoma, el cine i més cine i més cine, els viatges plens i intensos, les feines carregades de superació i aprenentatges i, sobretot, la paternitat vocacional que arriba amb un 'predictor' i ja no marxa mai més i la plenitud (indescriptible, corprenedora) de quan veus els teus fills i filla per primer cop. Com us estimo !!!

La família que m'ha parit: sempre honesta, sempre treballadora, sempre sincera, sempre crítica, sempre carinyosa... tinc la millor família del món i em sento orgullós d'haver vingut d'on he vingut.

No tot han estat flors i violes, és clar, hi han hagut amors que semblaven eterns però que han durat el què duren tots els amors eterns, amistats que han finalitzat en traïció i poc carinyo... penso poc en vosaltres, certament; perquè el que de veritat m'engresca és l'avui i allò que vindrà. No busco res, ni dins ni fora, no aspiro a res, no necessito res que no tingui. Tot el què em fa feliç ja és aquí i els 'culpables' sou els que m'envolteu, m'escolteu, em parleu, em demaneu de fer un cafè o m'abraceu.... gràcies per ser-hi, i estic on estic -i estic com estic- gràcies a vosaltres!.

La meva actitud entusiasta és perenne, infatigable i quan aquesta s'esgoti serà quan començarem a preocupar-nos... Avui faig 50 anys i em queda mitja Vida encara. Estic estupendo, millor que mai !!! ... 

Us estimo! A vosaltres i als meus 50 anys!