dimarts, 24 de febrer del 2009

AMOR AL PALAU DE LA LLUNA...

·

·
"En cierto sentido, eso altera la realidad de lo que experimenté. Yo había saltado desde el borde del acantilado y justo cuando estaba a punto de dar contra el fondo, ocurrió un hecho extraordinario: me enteré de que había gente que me quería. Que le quieran a uno de ese modo lo cambia todo. No disminuye el terror de la caída, pero te da una nueva perspectiva de lo que significa ese terror. Yo había saltado desde el borde y entonces, en el último instante, algo me cogió en el aire. Ese algo es lo que defino como amor. Es la única cosa que puede detener la caída de un hombre, la única cosa lo bastante poderosa como para invalidar las leyes de la gravedad"



Paul Auster (1990)
El Palacio de la luna
·
·
·

12 comentaris:

Anònim ha dit...

uau, un fragment de l'auster al blog del ciutadà! un fet inaudit... ;)

jo m'estic acabant "man in the dark", que per mi no acaba d'arribar al nivell a què em té acostumada en paul, però bé, com a fan incondicional que sóc, l'hi perdono.

(sí, he abandonat, crec que definitivament, "the lord of the rings". quin tostón...)

BON DIA!!!

Ciutadà K ha dit...

Oh, ara s'ha passat, eh??? 'the lord of the rings' un tostón???!!! pensi que alguns crítics la van considerar la novel·la del segle XX, eh??? :P

Sí, sí, el Ciutadà K té els horitzons moooooolt amplis i també hi pot estar el Paul, i tant! ara que ens hem animat a descobrir-lo...és molt exigent amb ell, eh?? :O

(Per cert, ha llegit la discussió ètico-política del post d'ahir???, m'hagués agradat saber la seva opinió, Pats!!)

Anònim ha dit...

és que jo sóc lectora, ciutadà, no crítica, i "the lord of the rings" em sembla un tostón!

he llegit la discussió, sí, ciutadà. són uns rolleros, per cert! :P és que no he vist la peli, i m'agradaria opinar un cop vista, perquè ja veu quin valor dono a les opinions dels crítics... ;)

Carolina ha dit...

ooooooooooh, quanta veritat sobre l'amor. Camaco ciutadà.
Està molt bé que hagi descobert l'Auster, li recomano Brooklyn Follies, que està molt bé.

Paaaaaats, no pot ser que sigui un tostón, és meravellosa!!! Estàs segura que no li vols donar una segona oportunitat???

Anònim ha dit...

crec que no, carol. us agraeixo que em vulgueu guiar pel camí il·lustre de la lectura, però per mi, que d'entrada ja no sóc una gran devoradora de llibres, un totxo de més de mil pàgines amb lletra minúscula, és una mica indigerible. amb la peli ja faig! ;)

sóc una sacrílega, i know, i ja no tinc remei. :P

això sí, m'agradaria sentir els vostres arguments personals sobre la seua magnificència, que em mereixeu més credibilitat que els crítics. ;)

Ciutadà K ha dit...

vaaaaale, quan sigui alguna efeméride en parlarem, no sé, el naixement de Frodo o l'enterrament de Legolas...

:P

Anònim ha dit...

L'amor es el que fa moure la terra en totes les direccions, amunt i avall!!!!

Ciutadà K ha dit...

¿?

Anònim ha dit...

No parlavem del amor al post?

Ciutadà K ha dit...

sí, sí, respuesta correcta!! però 'lo d'amunt i avall' m'ha despistat ...

:S

Laura ha dit...

m'encanta l'aparició esporàdica de la nur en aquest post!!! :-)

Ciutadà K ha dit...

ai, sí, és taaaaan guapa !!!!