dijous, 5 de febrer del 2009

MONUMENT A LA SABATA !!!!

Van sortir en tots els mitjans de comunicació, les imatges van donar la volta al món, les dues sabates que un periodista iraquià va tirar al sr. Bush en plena roda de premsa, en un atac d'impotència, de ràbia i rebuig.... es podria tractar d'una broma -com si d'un pastís de nata es tractés- si no fos perquè aquest 'bromista' continua a hores d'ara a la presó... per haver atemptat contra l'ex-president del món!! (ai, dels EEUU...). La sabatada en qüestió -que podeu veure tot seguit i repetida un munt de cops- ha tingut ressó, ¡cómo no!, sobretot als països 'poc amiguets' dels sr. Bush i, especialment, en territoris musulmans...


Aquest efecte 'Sabata' ha arribat a l'extrem de que ens les diferents concentracions i manifestacions pro-Palestina de les passades setmanes podíem veure persones passejant una sabata en la punta d'un llarg pal, com si d'una bandera es tractés... I, de fet, en el poble on nasqué Saddam Husein, Tikrit (Irak) es va erigir un Monument a la Sabata !!! ....sí, sí, sí com ho llegiu!!! Aquí la teniu, i la gent contenta i feliç el dia de la inauguració....

Malauradament, l'estàtua en qüestió fou retirada el diumenge passat ....

... el periodista a la presó, l'estàtua retirada....

si és que el mal sempre guanya!!!


10 comentaris:

Anònim ha dit...

escena memorable com poques, la de les sabatades! i com les esquiva, el molt c...! llàstima les repercussions posteriors...

bon dia a can ciutadà!

Ciutadà K ha dit...

Sí, sí, el tio té gràcia esquivant... tanta com esquivant la intel·ligència, que sempre li passa de llarg...

Per cert, m'ha agradat força el seu amic Auster, eh? me'n recomana algun especialment??

BON DIA, PATS

Anònim ha dit...

oh, que bé!:) a mi m'encanta "timbuktú" i dels últims, un que em va agradar molt és "el llibre de les il·lusions", que crec que també li pot interessar especialment perquè té molts ingredients cinematogràfics. jo només el tinc en anglès, però.

"la intel·ligència em persegueix, però jo sóc més ràpid!", deia bush. :P

Ciutadà K ha dit...

Ai, sí! si Timbuktú el tinc!!... però el vaig llegir fa tan temps que no recordava que era d'ell... Aquest de '...les il·lussions' recordo que me'n parlà quan el llegia... l'haurem de buscar, perquè en anglès... buf!

Ah! La Polita ahir em va donar records per a TOTA la blogsfera.. però TOTA, eh??

:)

Carolina ha dit...

Jua jua, molt bona! Unes botes Martins, li haurien d'haver tirat, i amb punta reforçada, mira que us dic.
Ara, no sé si dins la sabata hi ha un arbre, o darrere la sabata hi ha un arbre. Tinc dilema Escher.

Anònim ha dit...

dilema escher, m'encanta! ;)

Ciutadà K ha dit...

Sí, certament, el 'dilema Escher' ha estat molt ingenyiós ... jo estic per a resoldre'l!!! aquí teniu diferents fotos del monument en qüestió:
www.montevideo.com.uy/imgnoticias/230814.jpg
www.misionlandia.com.ar/.../zapato_monumento.jpg
sdpnoticias.com/.../portada_nota/zapato.jpg

Conclusió: l'arbret està a dins!!!

(de res...)

Laura ha dit...

hola, ciutadà!

he tornat!!! :-)

Ciutadà K ha dit...

HOLA; POLITA !!!!

ha tornat de debó... ha superat les barrers de la censura???!!!! o la tenim en un cibercafè????

l'enyoràvem!!!

:)

Laura ha dit...

he tornat de debò!!!
:-))

ai, jo també us he enyorat. eh... i MOLT!