dimecres, 4 de març del 2009

FALTEN 1.011 HORES

Sí, això és el que manca ... tic, tac, tic, tac ... l'Antony serà al Palau i nosaltres també !!!.
·
Com sé que tothom està tan ansiós i expectant com jo (¿?) i per a que l'espera se'ns faci més portadora, aquí us presento un video, una col·laboració de l'Antony amb la Björk... sí, són molt amics i s'abracen i s'estimen cada cop que es veuen... l'islandesa li demanà que l'acompanyés a Dull Flame of Desire del seu darrer disc, Volta. I, ja ho sabem, l'Antony és molt maco, és el rei/na de la col·laboració i l'acompanyà en les actuacions que ella ha fet per tot el món... La cançó és la traducció a l'anglès d'un poema rus de Fyodor Tyutchev, present en el film Stalker d'Andrei Tarkovsky. Les veus (o, fins i tot, crits en algun moment) dels quasibé siamesos Björk/Antony i el so orquestral de fons 'in crescendo' és .... encissador!!

Aquí teniu el video de la cançó, jo el trobo una meravella, eteri i fantasmal com pocs... i un experiment també, com no podia ser d'altra manera amb la Björk, és la reina dels experiments audio-visuals!!!. Demanà col·laboració als internautes per a realitzar un video de Innocence, en rebé quasibé 400!!! i de tots els directors n'escollí tres per a que possessin imatges a la cançó que ens ocupa. El resultat? Antony i Björk cantant davant d'un pantalla verda cadascú a casa seva i Christoph Jantos (Berlin), Masahiro Mogari (Tokyo) i Marçal Cuberta Junca (Girona, sí! Girona!) realitzaren un tros -per separat- del video.... aquest és el resultat ... encara que no us agradi la Björk, encara que no tingueu so a la feina .... gaudiu del vídeo!!!


ttp://www.6rics.com/mods/singit.swf" flashvars="lyricid=dull_flae_of_des
ire&iurl=&fo=70&s=31" quality="high" width="200" height="300" scale="exactfit" wode="transparent" name="6Lyrics.com Widget" align="middle" allowScriptAccess


15 comentaris:

Anònim ha dit...

NO ho he sentit!!!!
Però crec que era molt guapet!!!
Ja sap el que jo sento per ella, però fan bona parella.

Ciutadà K ha dit...

A què sí que fan bonic? arriben a un nivell quasibé simbiòtic... semblen bessonets....

el principi amb els puntets de llum o estrelles és xuli, eh???

Laura ha dit...

hola! hola! he tornaaaat!!!

Ciutadà K ha dit...

Ohhh !! benvinguda. què és això? un altre cop estrés laboral?

Molt be! doncs ho sento però té deures endarrerits, eh?? ja pot recuperar els 5 'posts' anteriors i donar-nos la seva opinió.... vinga, vinga, que ja tarda...


:P

Laura ha dit...

no, que he estat de baixa, ciutadà! he fet un pet!

ha vist "camino" sencera, ja?

BON DIA A CAN CIUTADÀ!

Ciutadà K ha dit...

Com diu? que s'ha tirat un pet? guardi les formes, Polita... :P

Sí, hem vist Camino, en DVD, però... llàstima! Gran impacte de peli. Sí!!

Bon diaaaaaaa ...

Anònim ha dit...

uuuuuiiiiiiiii, que he vist una referència explícita, clara i directa a la meua personeta. (potser m'equivoco, eh? no voldria semblar egocèntrica) i miri, se m'ha avançat, perquè justament anava a llançar una floreta a la björk. bé, sense passar-me, però m'ha agradat molt l'experiment i crec que diu molt d'aquest parell. bravo per obrir les portes a la participació universal!

ara no puc gaudir del vídeo, ciutadà. ja ho sap, no hi insisteixi! (l'hi prometo que ho faré, potser amb efecte retardat, peò ho faré, promise!)

BON DIA!!! (quantes en falten, ara?)

Anònim ha dit...

perdó: demano públicament compartir l'ego amb la nur!

Carolina ha dit...

Doncs a mi em toca ser crítica, que no tot han de ser floretes... Miri, la primera part de vídeo, la de les estrelletes i tal és molt maca, i casa molt amb la lletra. Ara, quan es comencen a intercanviar les cares, ja no mola tant, fa una mica de iuiu, i no entenc això que diu que els dos d'assemblen???? Vol dir físicament?? no, no? Que jo l'Antony, guapo guapo el que diem guapo, no el trobo.
La música: no m'agrada gens aquesta música de fons que sembla treta del Senyor dels Anells o una cosa així, però crec que a mesura que van cantant, la cosa es va arreglant.
La barreja dels dos: bona. És cert que col·laborar amb la Björk (que vostè ja sap que m'encanta molt i molt i molt) no deu ser fàcil, i l'experiment els ha sortit prou bé.

Ciutadà K ha dit...

Escolti-ho bé, amiga Pats i ja em dirà...

Hola Carol, així m'agrada combativa i crítica, i més venint d'una fan de la Björk... a mi és que la fanfarria de fons em fascina... però, és clar, la veu d'ells és espectacular!!! 'Lo' del tema video... certament, les 3 parts no acaben de lligar i el final fa iuiu, sí; però allò destacable és donar opció a la participació internauta.
Realment si veus fotos no s'assemblen (tot i les ambdues cares rodones i plenes) però aquest és l'encant del video que arriba a la fussió entre ells...no saps on comença un acaba l'altre...i viceversa !!!

I crec que treballar amb la Björk ha de ser TERRIBLE!! té una pinta de 'difícila' que mata!!!

Anònim ha dit...

ai, ciutadà, no sé per què li faig cas. m'ha fet temor. almenys la melodia et deu donar pistes de les aparicions, però sense so m'he pegat més d'un susto. i lo que és pitjor, cada vegada que obria la boca la björk, era com si m'arribessin los seus txills. aix... :S

total, que les floretes han caducat.

però l'antony l'estimo igual! ;)

Ciutadà K ha dit...

ja m'estranyava a mi tanta floreta.... però sí, a l'Antony amor incondicional!!!

per cert, el que està caducat és aquest 'post'perquè està a punt, a punt de 'pujar' un Festival de Cinefagia nou... ;)
espero que hi participi més que dient: 'no he vist res del que parla...' :P

(ah! encara estic esperant respota al què tal 'cloverfield' o 'monstruoso' per als ibèrics)

bona tarda!

Anònim ha dit...

li vaig respondre just a sota de la pregunta! serà possible...?

FES-TI-VAL, FES-TI-VAL!!!

Ciutadà K ha dit...

Ah! sí que em va contestar??? és que com que no actualitza mai no hi vaig gaire per casa seva ....

je,je,je ...

miri ara vaig a entrar-hi!!!

Anònim ha dit...

tinc un post mig preparat, però és de contingut polític i ara em fa una mica de mandra penjar-lo, perquè no tinc temps de replicar (qui ho diria, no?). i, a més, avui torno a baixar a les terres. per tant, deixaria el blog desatès massa dies.