dimecres, 14 d’octubre del 2009

SITGES'09 (part 2): LA ZOMBIE WALK

·
El dia 10 d'octubre els zombies van envair Sitges... era bonic de veure!! zombies metges, zombies col·legials, zombies princeses, zombies familiars, zombies catalanets, zombies nuvis, zombies lletjos, zombies alts, zombies petits... una varietat que podeu veure en aquestes imatges... (i una pobra noieta que ens va robar el cor pel molt que patia, eh, Nur? a veure si la detecteu!!)
·

(si voleu accedir a les fotos, cliqueu aquí)

8 comentaris:

Laura ha dit...

uaaaala!!! quina cosa més rara, ciutadà! devia ser divertit, no? i no us va fer angúnia??? a mi me n'hauria fet, eh, ciertamente. com a la noia aquesta pobrica (que JO sí que he detectat).

bon dia a can ciutadàààààààà!!!

sap què?? el creador també hi era. :-)

Ciutadà K ha dit...

Una mica de 'yuyu' sí que feia, eh?? més que res perquè en moviment encara feien més angúnia i els crits que feien alguns/es...s'ha de dir però que fou una desfilada molt i molt -però molt, eh?- civilitzada, eren 'zombies polites'... i, això, s'agraeix...

El Creador no va amb un cartell de 'Sóc el Creador', no?

:P

Laura ha dit...

no, no, el creador, quan jo el vaig veure, portava una samarreta amb un dibuix que deia: "mira, papá, son americanos", però no m'hi vaig poder fixar gaire perquè hauria quedat molt psicòpata, sap? jo allà mirant-li el cos mentre ell em saluda. no sé... :-S

Ciutadà K ha dit...

ai, sí, Polita... decoro, prudència i discreció, sobretot!! ...no hem d'anar devorant a la gent... :P

pats ha dit...

aix... quina goniota! :S

Ciutadà K ha dit...

buh!!

:O

Nur ha dit...

Que guay!!!!!
va ser divertit!!!!

Ciutadà K ha dit...

...i això que no li agraden les pelis de zombies, ehhh????

:)