dijous, 5 de novembre del 2009

SR. PEDRO REYES (...a Isaac) (PART 4)




4 comentaris:

pati di fusa ha dit...

recordo que va dir que havia recuperat 40 i escaig vídeos del pedro reyes, però que no els penjaria pas tots. ens va enganyar, ciutadà? :P

per cert, dimarts em vaig trobar l'homenatjat pel barri (no el pedro reyes, sinó el de dins dels parèntesis), i ja l'havia vist (the thing)... 5 vegades!!! (ai, no sé si ho podia revelar... :S però sí, no? sí, segur que sí, que és simpàtic!)

bon dia, ciutadà!!!

Ciutadà K ha dit...

Això vaig prometre!!!!??? Ai, no ho recordo..
M'està dient que Pedro Reyes ja cansa, no?? vale, vale... ja ho pillo i, jo, 'me debo a mi público'...

Lo de l'homenatjat crec que va per la 7ena!!!! sí és molt majo!! jo crec que està content i orgullós de fer el que fa, eh??? casacú és 'cada cuál'!!!

Bon dia, Pats !!!

pati di fusa ha dit...

em retracto, ciutadà: va dir que els posaria tots. vostè no diu mentides!

i al seu blog pot fer el que vulgui, només faltaria! ;)

Ciutadà K ha dit...

Ai, ara em fa patir, eh, Pats??? com ho sap que ho vaig dir, això???? ho ha comprovat???

sí, sí, ja sap que jo faré el que em donarà la gana però us estimo... :)