dimecres, 30 de març del 2011

EL SR. GUS VAN SANT, PINTOR

·
El director de Mi Idaho Privado, Elephant, Gerry o Mi nombre es Harvey Milk; el sr. Gus Van Sant també pinta. Les seves aquarel·les les podeu veure a l'exposició Unfinished de la Galeria Gagosian de Beverly Hills fins al 09 d'abril (així que si fèu una escapadeta per allà, ja ho sabeu!).·

El sr. Van Sant va estudiar pintura quan era jove (amb el sr. David Byrne com a company de classe) i és una afició que manté. Unfinished també inclou la participació del sr. James Franco -nominat a Oscar'10- que va participar en el film de Mi Idaho Privado. La seva participació, però, va caure en la sala de muntatge, anys després, actor i director van coincidir a Mi nombre es Harvey Milk i en el rodatge d'aquesta, el director li ensenyà l'enorme quantitat de material descartat d'aquell rodatge de 1991. El sr. Franco, impressionat amb la tasca interpretativa feta pel malaguanyat River Phoenix, ha volgut fer un homenatge a aquell film de culte re-utilitzant el material del director i realitzant 2 films: Endless Idaho i My Own Private River; aquest darrer té un metratge de 12 hores de durada!!! i es repassa tot el procés creatiu del film de 1991 en un llaaaaaarguíssim making of.

Aquests 2 films acompanyen els dibuixos del sr. Van Sant a l'exposició Unfinished... tenen un aire 'Hockney' molt interessant i popero!!!

·Algú/na em convida a anar a Beverly Hills??

5 comentaris:

Carolina ha dit...

Doncs sí, la veritat és que pinta bé, i sí, tenen un estil molt molt Hockney, m'agrada el primer. I no, no et puc convidar a Beverly Hills, però a Dinamarca sí que us puc convidar :)

Ciutadà K ha dit...

... m'ho passaria millor a Dinamarca, li puc ben assegurar!! ;)

sí, a mi també m'ha agradat això que fa el Van Sant!

pati di fusa ha dit...

carai, el sr. van sant, que polifacètic! m'agrada aquest últim, el macarrilla androgin.

jo no parlaré de les meues involucions pictòriques perquè tot el que vaig aprendre amb el dibuix ho estic desaprenent amb les coloraines. però algun dia, potser en una altra vida, seré una dona renaixentista! :)

ai si en faria de mal, vostè, per beverly hills! ;)

Nur ha dit...

a mi no m'agraden aquest dibuixos!!!

Ciutadà K ha dit...

Vosté, amiga Pats JA ÉS renaixentista!!

Acabo d'instaurar el premi a la sinceritat a can Ciutadà K i l'ha guanyat vosté, Nur! Felicitats!
(si no li agraden no li agraden i punto!)