divendres, 26 de setembre del 2008

LOVES LA SRTA. JOHANSON A ROBERT SMITH????

La vida esta plena de coincidències... ja ho hem dit molts cops: els astres, les energies ... de ca la Nuclearsky aterrem a cal Ciutadà K i trobem a la Johanson (sí, Polita, sí) cantant-ne una del Robert Smith, líder dels The Cure, un dels seus primers èxits: 'Boys don't cry'.

... És que la Scarlett és la 'chica de moda', eh? igual t'interpreta una del Woody, que es posa sexi, que et fa un disc de versions de coses que li agraden (entre ells Tom Waits.... artista més raro, per cert, en la vida. ... fascinant, sí! però raro!).

Per si no l'havíeu sentit, es tracta d'un 'cover' que fèu la Johanson per a 'itunes' ... aquí la teniu.... ai, serà que m'estimo al Robert i la seva troupé ... però, després d'escoltar-la .... "Zapatero a tus zapatos"??? (amb carinyo i respecte, eh??? això sempre!...).

(Veus Pats, això la nostra petita Portman no ho faria, a què no?)

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo no sento la musica, pero ella tampoc, pq no es mou, no?
I quin merit te? Potser no ho entenc....

Ciutadà K ha dit...

Benvolguda, Nur... la gràcia és escoltar a la Johanson cantant The Cure, però no existeixen imatges (en moviment, s'entén) i han posat una foto fixa... és clar, si no ho pots sentir, no té ni mérit, ni sentit, ni solta ni volta...

Bonjour... no ha vomitat ningú avui???
:P

Anònim ha dit...

Bon dia!

Esperem que els nens es trobin bé avui :)

Jo a la feina no la puc sentir, però tinc curiositat per veure què en fa aquesta noia d'una cançó dels The Cure... Quan la senti tornaré per opinar.

I ara que no ens sent la polita, la Johanson aquesta no està fins a la sopa???

Ciutadà K ha dit...

Bon dia 'noia del cel nuclear',

doncs jo he volgut ser subtil, però entrelínies la teva pregunta és meva: què omnipresent, no??? (encara que no ens sent la Polita...encara!!)

Tinc mOOOOOOltes ganes de sentir la varolació que en faràs quan la sentis... ejem,ejem...

Vinga, què és divendres!!!
(frase d'auto-animació!!)

Anònim ha dit...

la polita és aquí, nens.

quin horror de cançó, no? quan fa pelis no té aquesta veu tan rara, per què la fa quan canta?

BON DIA A CAN CIUTADÀ!

Ciutadà K ha dit...

Good Morning, Polita...

ja l'anyoràvem!!! bueno, si vosté -que li té carinyo a l'Scarlett-també l'ha trobat 'rara', és que anem bé...

Per cert, vosté no té un Gran Hermano controlador que no la deixava escoltar coses... què fa coses il·legals a la feina???

ai,ai,ai

Anònim ha dit...

sí... :-S

però estic molt avorrida, ciutadà. no em passen feina i alguna cosa he de fer, no?

Ciutadà K ha dit...

i jo que pensava que els silencis bloggeros d'avui era perquè tothom estava super-liat....

vol que li passi feina de la meva???... jo en tinc!!!

:)

Ciutadà K ha dit...

Idees:
- Actualitzi el blogg.
- Faci's la manicura.
- Ordeni l'agenda de contactes (i amants varius).
- Escrigui les seves memòries.
- Faci la Sagrada Família amb escuradents.
- Prepari el pròxim viatge.
- Ordeni les fotos de l'últim que va fer...

Què li sembla? sí, exacte, vocació de servei... i sembla que tingui poca feina, oi???

Anònim ha dit...

la polita, molt agraïda, contesta:

- Actualitzi el blogg.
MAAAANDRA! I FALTA D'IDEES.

- Faci's la manicura.
NO EN GASTO, JO, D'AIXÒ. AIXÒ LA GEMS.

- Ordeni l'agenda de contactes (i amants varius).
OJALÀ TINGUÉS UNA AGENDA D'AMANTS PER ORDENAR, CIUTADÀ...

- Escrigui les seves memòries.
ÉS MÉS DIVERTIT ANAR DEIXANT COMENTARIS DE VIDA DE TANT EN TANT.

- Faci la Sagrada Família amb escuradents.
COM EL SENYOR DE "SECRETS DE FAMÍLIA"! AI, NO, ELL FEIA L'ESTACIÓ DE PORTBOU!

- Prepari el pròxim viatge.
HMM... :-)

- Ordeni les fotos de l'últim que va fer...
JA ESTAN ORDENADES I IMPRESES EN UN ÀLBUM MERAVELLÓS. AHIR EL VAIG ENSENYAR AL RAMÓN I LI VA AGRADAR MOLT. I A L'EMMA TAMBÉ LI HA AGRADAT MOLT.

gràcies per les idees, però.

:-P

Ciutadà K ha dit...

de res, de res....a servir!!!

tenim pendent el remate Sitges, eh?? la Pats on és???

Anònim ha dit...

hola!!! ja sóc aquí. no vulgueu saber on era, que la meua reputació d'ànima lliure i contestatària quedaria absolutament per terra.

la johansson... no la puc sentir, llàstima (?)!

em permet donar una notícia del cor? ens afecta, sí:

LA MEUA (LA NOSTRA) NATALIE S'HA SEPARAT DEL NÒVIO!!! sí, aquell xaval tan psicodèlic-folk responsable del vídeo de "carmensita".

Anònim ha dit...

Jo vull saber on eres, PATS, jo ho vull saber!!!
:p

Anònim ha dit...

oh! potser ara tornarà amb el gael garcía bernal!

Anònim ha dit...

sí, i volem saber perquè ho contestes tot abans de respondre la nostra tanda de mails, EH!
:-P

neska polita ha dit...

li he fet cas i he superactualitzat, ciutadà!

ara em faré la manicura. :-D

Anònim ha dit...

això: com queda el tema sitges? comprem les entrades per a les pel·lis, no? fem la tria definitiva? jo voto per "long weekend" i "anamorph".

ho hauria hagut de fer al post de baix, no? que poc polida que sóc! :S

Anònim ha dit...

i no, la natalie no ho faria mai, això, perquè ella és conscient de les seues limitacions... què dic? natalie? limitacions? la natalie, com tota la humanitat sap, és perfecta! :)

daixonses... demà em conviden a sopar, no? prometo col·laborar!!!

Ciutadà K ha dit...

ai, ai, ai tinc una gentada a ca meva i jo despistat parlant pel xat amb un compi.... anema a pams:

Per a Pats:
1. Volem saber on estaves?
2. Escolta-la, escolta-la...
3. Aquest noviu folk i raro de la Portman no anava a 'cap puesto', ja es veia venir...
4. Siguem ordenats: anem al post de baix parlem de Sitges.
5. ES CLAR QUE VENS A SOPAR JA HE AGAFAT EL PROJECTOR I EL PORTATIL PER A VEURE FOTOS...MOLTES !!!

Per a Polita:
1. Agraït per fe-me cas, em sento el seu 'coach', ara mateix (sense glamour, és clar, això és tema Gems, jo sóc 'coach anti-boring'

Anem al 'post' de baix, ara...

Anònim ha dit...

Ja he sentit la Johanson... Quina manera de destrossar una cançó! :S

Ciutadà K ha dit...

Bon dia, bona gent!!!!

Sí, Gems, sí... les coses pel seu nom: l'ha destrossat.... que faci pelis i que es deixi d'experiments musicals....

:)