diumenge, 1 de març del 2009

BON VIATGE, RUBIANES!!!!

Ostres!!! la notícia l'he rebuda com una martellada, el Pepe? el Rubianes? Sí, ell, un dels artistes més autèntics d'aquest país, una de les persones que transmitien més integritat, principis i criteri, d'una sinceritat esparverant i envejable... òbviament, no el coneixíem personalment, però no ens equivocaríem si afirméssim que ha mort un dels GRANS ... capaç d'emplenar platees en representacions prorrogades fins a la eternitat, amb obres que duraven anys a la cartellera i les mantenia ell sol, dalt d'un escenari buit... un escenari que s'emplenava només amb la seva presència... i QUINA PRESÈNCIA !!!!

Potser imaginant l'imminent final que se li apropava, oferí la seva veu per a fer el paper Dèu (com a veu en off) a Spamalot ... així doncs, si el voleu escoltar, allà estarà... la seva darrera broma...

Capaç de riure's de tot i de tothom... però allò més important, també, d'ell mateix... amb una vida intensa, plena, rica, viatgera, inquieta, compromesa (el treball fet a Lorca eran todos fou admirable i necessari)... el rei del mònoleg, de la verborrea prodigiosa, amb només 61 anys, ens ha deixat i amb ell, l'autenticitat feta actor!!!



Bon viatge, Rubianes !!!

5 comentaris:

Laura ha dit...

osti... no en tenia ni idea... jo me n'he assabentat ara... quina peneta... :-( l'havia vist un parell de vegades i m'ho havia passat pipa.

Anònim ha dit...

jo, quan ho vaig sentir ahir, em vaig quedar de pedra. i em va fer molta pena... em queia tan bé, aquest home! però també crec que va saber viure la vida a tope fins al final, com diu vostè, ciutadà, sempre amb la sinceritat per bandera.

si fa només unes setmanes me'l vaig creuar pel raval...

BON VIATGE, RUBIANES!!! :_)

Ciutadà K ha dit...

:_(

:_(

Anònim ha dit...

Quina pena....
Era genial i tots recordarem per sempre aquell mitic programa de record, ens en vam anar a dormir i alla estava, i al mati, encara hi era!!!Aquella risa contagiosa de fotesa de tot i tots!!!
Lo millor que es pot dir d'ell, les persones que no el coneixiem personalment es que ens fa la sensacio que aixi s'ha de viure , a tope i amb alegria.

Ciutadà K ha dit...

Ai, sí, Nur... l'entevista més llarga de Tv3 ... amb el Toni Soler, en la que el sr. Rubianes no callava, no callava, ni baix de l'aigua ... l'entrevistat va aguantar més que l'entrevistador...

¡sí, era majo!