dimarts, 14 d’abril del 2009

FALTEN...



14-04-09.21:00. Palau de la Música

13 comentaris:

Nur ha dit...

EStas una mica malalt, no?

Ciutadà K ha dit...

malalt, obsessiu, fascinat, ... quins nervis!!!! quins nervis!!!

:O :S

Laura ha dit...

today is the day!!!

que gaudiu molt al concert!!!

pati di fusa ha dit...

TODAY IS THE DAY, SÍ!!! :)))

I JA ESTEU ON THE WAY, NO???

(ai, que rodolinaire, quanta inspiració, per què serà?)

Carolina ha dit...

Esperem comentaris!

Nuclearsky ha dit...

TODAY IS THE DAY, YEAH BABY!

Enjoy ;)

iol ha dit...

que perros, ja t'ho ha explicat el salva? ... jo hauria d'estar alla...

pati di fusa ha dit...

atenció (faig de portaveu del ciutadà):

d'aquest gàdget, artilugio, comptador que tenim a dalt, quan es posi a zero, sonarà la cançó "another world"! que bonic... :)

i sí, ho ha fet el ciutadà, "con estas manitas"... és fascinant, oi, polita?

però clar, qui hi haurà, a les 21 h en punt, esperant aquest gran moment, podent estar al palau de la música? :)))

Ciutadà K ha dit...

Polita... tu hauràs de fer de guàrdia i viure el moment 00:00:00 de l'ANtony.... t'apassiona la idea, eh???

Ciutadà K ha dit...

Gràcies pels comentaris amigues blogaires... disfrutarem MOLTISSIM, us ho asseguro!!!! jo ja estic gaudint ara....

Ai, Iol, tenia ganes de coneixe't personalment....

Només quden 6 hores 9 minuts ... BUF!!!

pati di fusa ha dit...

ciutadà!!! ja sabia jo que no es podria aguantar i xurraria wifi d'on fos... :P

el sr. blogger, ja trobava a faltar el seu empleat més diligent. ;)

Laura ha dit...

ai!!! que no he pogut fer guàrdia!!! mecatxis!!! nye!!!! com ha anaaaaat?

Laura ha dit...

com ho ha fet per crear un comptador que quan es posi a zero soni una cançó? em fascina, ciutadà, em fascina...