dilluns, 26 d’octubre del 2009

UN PETÓ DE 94.685 EUROS !!


Senyores i senyors, el petó que veuen en aquesta imatge val -ni més ni menys- 94.6429 euros (o 140.000 dòlars).
·
L'ONG 'OneXOne' que ajuda a nois i noies pobres 'around the world' realitzà una gala benèfica en la que es subhastà un safari, una trobada amb Nelson Mandela i un petó de la guapa Charlize Theron.... aquí veieu la guanyadora durant els 20 segons que durà el petó...
·
94.685 euros???!!!

·
No ho trobeu vergonyós? La cosa positiva és que van cap a una bona causa...


·

13 comentaris:

Laura ha dit...

CAFOOOOOOOOOOORT! jo no ho pagaria ni pel paudebon, mira què et dic. ;-)

Ciutadà K ha dit...

Oh!
ni pel Pau Debon, Polita???

really???

Laura ha dit...

uf, és que m'hauria d'hipotecar per fer-li un petó, sap? i dos hipoteques jo sola, como que no... ;)

(tinc l'esperança, però, que ell es googlegi, trobi aquesta pàgina i em digui que no cal que pagui res, que me'l fa així, perquè sí, perquè el perdoni perquè l'any passat no va venir a la meva festa d'aniversari.)

Ciutadà K ha dit...

ui, ui, ui... noto una certa rancúnia, eh???

Laura ha dit...

rancúnia??? la polita??? per què???? perquè no es va dignar NI A CONTESTAR la invitació? no, i ara! per favort!

vostè pagaria aquesta quantitat de diners per a alguna acriu, ciutadà?

Ciutadà K ha dit...

vale, vale, no s'enervi...

jo sóc molt mitòman però 193.000 euros t'asseguro que no els pagava per cap petó.... per aquest preu jo me l'emporto a casa!!!!

(ara, si del que es tracta és de fer una bonca causa...)

Nur ha dit...

A casa voste no s'emporta a ningu, que ja te a la ciutadana K,,okito!!!
Jo per a aquest preu, a ningu, pq no els tinc, però a qui m'agradaria fer.li un peto?
Home com a totes el Brad Pitt...., però tampoc us penseu....

pats ha dit...

bueno, un petó tampoc no és tan mala cosa, no? clar que aquí el gran personatge és la pàjara que els va pagar. i com va anar, el van subhastar? uau.

el dòlar està més alt que l'euro?

Ciutadà K ha dit...

HOLA PATS!!!, L'ESTIMEM PATS!!! :)

Ai, m'havia deixat la 'h' a 'subhasta', sort de vosaltres que vetlleu per la llengua (que no! que no ho dic amb ironia, eh??)

No, no, en euros són 193.000 i en dòlars 140.000... ho he dit bé, no??

Per cert, Pats, tinc el Festival de Cinefagia Especial Sitges preparat... però l'esperava a vosté... que no li havia dit que l'estimem???!!!!

Ciutadà K ha dit...

per cert, a la 'pájara', de moment, només se li ha vist el que es veu a la fotografia .... però segur que aparca milions allà on va... segur!

pats ha dit...

home, ciutadà, jo sempre espero en candeletes el festival de cinefàgia. ho sap, no? i jo també els estimo molt, family k!!! HO SABEN TAMBÉ, NO??? :)

i... ostres... jo segueixo pensant que si l'euro està més alt que el dòlar ha de ser al revés: 140.000 euros i 193.000 dòlars (però acostumo a patir espessor numèrica, eh?)

Ciutadà K ha dit...

Ai, Pats, ara m'estàs fent ballar el cap... aquest detall petit (però bàsic!) només se li podria ocòrrer a una traductora ...què perverses són... tornant a les fonts de la notícia detecto que la xifra contrastada són els 140.000 dòlars USA, per tant, en euros són: 94.6429€ ... ara sí! no, Pats??

Vaig a modificar-ho ... GRACIES !!!

pats ha dit...

ara em sap greu, ciutadà... :S
però quan em surt la vena repel·lent torracollons... ja em coneix, oi? :P

ara, molt més ganxo aquesta xifra, on va a parar! ;)