divendres, 13 de novembre del 2009

DE VIDA (11): PSICOLOGIA-UAB (1992-1996)


(Sopar fi de carrera... Barcelona, 1996)
·

El Ciutadà K demà es pegarà una volteta amb la màquina del temps ... demà toca dinar amb les 'compis de la uni', la penya de Psicologia 1992-1996 es retrobarà després 13 anys !!!

Tantes hores de classe, tantes converses profundes i lleugeres al menjador de la facultat, tants cafès, tants apunts, tants grups de pràctiques, tantes fotocòpies comprades(moltes, eh?), tants cafès, tantes imitacions dels professors/es, tantes discussions engrescades, tants exàmens tipus test, tants cafès, tants articles buscats a les revistes de la Biblioteca, tants dies de pluja agafant l'autobús, tants dies de sol a la gespa del campus,... tantes coses!!!

I ens abraçarem, i ens petonejarem, i ens explicarem la vida, TOTA !!!... i quan estarem dinant... ens envaïrà un sentiment de nostàlgia que emplenarà tot el restaurant del campus i sortirà per la finestra i arribarà fins a la porta de la facultat... i com un ressó ens recordarà allò que fòrem i el bé que estem ara!!! i és que estem 'estupendos' !!!!

Sí, amic i amigues, fa il·lusió !!! molta !!!
·

Esther, Àngels, Lourdes, Marta, Cristina i Eva... ens veiem demà !!!

·

10 comentaris:

Laura ha dit...

oh, my god!!!

he tingut un impacte, ciutadà. quin pentinat que portava, eh... la que em penso que és la nur és la nur? que també va estudiar psicologia?

i feu el dinar a la uab? que fort! doncs que vagi molt rebé!

Ciutadà K ha dit...

Hola, Polita... no, no, la Nur no va fer Psicologia, a ella la teníem per Veterinària...
mira! ara que ho diu vaig a posar els noms, bona idea !!!

sí quedem a la porta de la Facultat i després dinarem al restaurant de l'hotel del Campus!!!

Gràcies, segur que serà genial !!!

(i sobre el meu cabell... i les ulleres?, i la barba? ... millor deixe-m'ho, no???)

Laura ha dit...

sí, sí, millor que no en parlem.
:-P

pati di fusa ha dit...

APETEJANDEMOOOOOOOOOOOORL!!! :O

i pensar que jo vaig conviure amb aquest individu... :P

que no, que no, que està molt guapo i intel·lectus (jijiji...)

però... com és que no surt a la foto del pai-pai?

Nur ha dit...

JAJAJAJA, jo no estava, no li preguntare per qui m'ha confos, deixe-m'ho anar!!!!
Que xalareu!!!

Ciutadà K ha dit...

...algú havia de fer la photo, Pats !!!!!

... que no va viure bé amb mi, o què??? :S

Carolina ha dit...

Ai senyor, que és vostè aquest xampinyó? Si que és polifacètic, no? Ara xampinyó, ara Tarzan, ara rapadet... sí sí, ens agrada que no tingui vergonya i posi fotos del passat. Jo, ja li dic que no tinc aquesta autoestima, i que fotos meves en aquest plan... ni una!!! :p
Que s'ho passi molt bé!

Ciutadà K ha dit...

ui, a veure si ara resultarà que no tinc vergonya... i jo sense saber-ho !!!!

sí, ens ho passarem molt bé !!!

Laura ha dit...

com va anar, ciutadà? ho vau passar bé?

Ciutadà K ha dit...

Va estar molt i molt bé, Polita ... vam riure molt i ens vam explicar la vida professional, sentimental ... i a l'hotel del Campus es menja molt bé!!!!
Fantàstic!