dimarts, 1 de desembre del 2009

CADIRA DE POTES CREUADES

Ja fa temps que vaig presentar-los l'invent d'un R2-D2 a tamany natural que projectava imatges. Aquesta informació la vaig extreure d'un web molt interessant: compradicion.com, que periòdicament ens va informant dels productes més inversemblants i originals... com aquesta cadira! Creada per l'estudi de disseny Tsesler&Voichenko (al seu web podeu trobar més objectes tan interessants com inútils); de moment, aquesta cadira, no té preu ni està a la venda.
·
Francament, pinta de còmoda, còmoda, no té ... ¡ciertamente!. Pero el mona que pot quedar a la sala d'estar, què tal?
·

5 comentaris:

Carolina ha dit...

M'agrada, el color no m'agrada, però la cadira és molt mona, sí, ara que s'ha de tenir una sala d'estar xula per fer-la-hi encabir eh...

pati di fusa ha dit...

ostres, sembla la sharon stone feta cadira! que mona i que sexi, ella. sembla que t'estigui dient: "vine, maco, seu, que et deixaré el culet fet un cromo!" ;)

Ciutadà K ha dit...

és fashion & cool, eh???

;)

Nur ha dit...

M'encanta!!!!!!!

Ciutadà K ha dit...

Sabia que t'agradaria, Nur !!!