dimecres, 28 d’abril del 2010

LOSTMANIA (9): COMENÇA EL FINAL I VISITA AL BHARMA !!!

Amics i amigues, quan tenim per davant només 4 sessions de Lost per veure, estem encetant, ja, el principi del final... algunes qüestions es van tancant, d'altres es van obrint ... les expectatives són molt altes (potser massa!).
·
Aquesta setmana Damon Lindelof -productor executiu- informava, via Twitter, que el dissabte 24 d'abril a les 6 del matí va finalitzar el rodatge d'una de les millors series de TV, es posava punt i final a LOST; aquest final arriba just 6 anys després d'haver començat...
·
Mentrestant, a tot el món (Amposta inclosa!!), s'estan coent actes, esdeveniments, festes, concentracions per al darrer dia de la serie ... a les Terres de l'Ebre -dins del forn- tenim la 2a. Trobada de Lost a Amposta ... (us mantindrem informats/des!!!)

Us deixo amb la visita dels Ciutadans K al Bharma -el bar Lostie de Barcelona- ... tot bevent una cervessa Dharma !!!



11 comentaris:

òscar ha dit...

Ja queda ben poquet. Sis temporades d'espectacle que han valgut molt i molt la pena.

El bar és pel carrer Pallars, oi? Vull portar-hi a la meva dona que encara és més malalta de Lost que jo.

Nur ha dit...

jajajaja
que guapeta que soc!!!

Ciutadà K ha dit...

Ai, sí, quina emoció el final ...

És al C/Pere IV, 93, exactament !!!
Nosaltres vam anar just quan es retransmitia el partit Barça-Madrid... el Bharma ple de gom a gom i no, precisament, de Losties... :P

Jo crec que és un lloc de peregrinatge ineludible per a qualsevol 'malalt' de Lost...

bon dia, senyor !!

pati di fusa ha dit...

oh, qué ven mis ojos??? el ciutadà i la ciutadana k bevent cervesa!!! lo que arriba a fer la mitomania… i quin gust té, la cervesa dharma? o la van glopejar i expulsar després? :p perquè encara no deuen tenir lambrusco dharma, oi?

(em guardaré aquestes fotos per a possibles extorsions... :p)

pati di fusa ha dit...

home, ciutadà! ser lostie i futbolero/a és perfectament compatible, eh? ;) (no, no, ja sé que no parlo per vostè...)

Ciutadà K ha dit...

ja sabia jo que aquestes imatges serien utilitzades en contra meva ... el gust? doncs com qualsevol cervessa: DOLENTA !!! (je,je,je,je) a veure quan fan Lambusco-Dharma, a veure !!

Per cert, Pats, a la pantalla del Bharma estaven projectant el Barça-Madrid ... Ciutadà K = Cervessa + Futbol .... NO FLIPA??? això sí que és inexplicable !!!!

:P

pati di fusa ha dit...

jajaja!!!

això és fuerte de la muerte!!! ai, quins remember-whens li faré, en plan regressions hipnòtiques a lo freud... :D com m'agrada disposar d'aquestes armes!!! :)))

òscar ha dit...

Gràcies company. Ja m'imagino la jefa flipant amb el baretto i buscant al coi :) de Sawyer per tots els racons.

Ciutadà K ha dit...

així que el Swayer, eh???!!! vaja,vaja... La meva és més de Jack ... jo crec que el públic es divideix entre ambdós ... :P

juanitooo ha dit...

vaiga vaiga... aixi que beben cerveza... aquesta me la apunto!!!

Nur ha dit...

Jo era del jack, però ara estoc enamorada de Desmond!!!