dijous, 7 d’octubre del 2010

I AQUESTA NIT .... FRINGE !!!

·
Sí, amic i amigues, la 'teletres', la Nostra s'ha guanyat 10 punts (o més) aconseguint l'emissió de Fringe, l'última creació del mestre J.J. Abrams (bueno, al ritme que va ja és la penúltima, aquest senyor no para): sí, Ell és el papa i l'ànima de l'inigualable LOST. I, òbviament, des de que s'ha estrenat les comparacions amb la mítica serie dels 'perduts' ha estat inevitable... però deixem que Fringe vagi creixent i temps al temps!
·
Avui, 07/10/10, a les 22:25, TV3 estrena la serie. Primer Capítol. Primera Temporada. Esperem que no ens passi com la malaguanyada Herois, que en aquesta cadena va fer arrencada de cavall i parada de burro.
·
Per a aquells i aquelles que no sapigueu de què va aquest invent del sr. Abrams, donar-vos quatre pistes (literals!):
- Es tracta d'una serie de ciència-ficció. Com a referent és una barreja d'Expedient X, CSI i la Dimensió Desoneguda.
- Els personatges principals amb els que arrenca la sèrie són un triangle: Walter Bishop (investigador 'boig'), Peter Bishop (fill del primer i que fa 17 anys que no es veuen) i Olivia Dunham (agent de l'FBI que provoca el reencontre familiar).
- Per tot el món s'estan produint fets estranys i inexplicables, coneguts com el Patró, que mereixen una investigació....
- Hi ha una empresa misteriosa pel mig: Massive Dynamics.
A EEUU ja van per la Tercera Temporada. La música -com en Lost i majoria de productes del sr. Abrams- és de Michael Giacchino, però el tema principal que us deixo tot seguit és del mateix J.J. Abrams (és un autèntic home-orquestra).
·
Apa, doncs, a gaudir-la !!!
··
·

4 comentaris:

Carolina ha dit...

Osti, osti, ciutadà, a mi em donarà un patatús amb el Lost i ja tenim substitut??? Vol dir que el món no va massa ràpid?
Ja li dic que això de Lost va ser en plan, no-me'l.miro-pq-tothom-se'l-mira-i-no-em-crec-que-sigui-tan-bo i va ser enganxamenta total!!!!!! Em falten 9 capítols (crec) per acabar-la i em fa fins i tot pena :_(
Estic fatal, ja ho sé.

pati di fusa ha dit...

anit no la vaig poder veure, però sí, m'hi vull enganxar! hi ha mono del sr abrams! què? bé?

mare... que ja ha tornat a actualitzar, i sobre "retorno a brideshead", grandíssima sèrie!!! buf, torno més tard...

bon dia!!!

Nur ha dit...

Em va agradar bastant, jo vaig patir molt!!! crec que promet!!
Ara, hi havia ganes!!!!
Carol Lost és genial, a mi tb em va fer una pena que s'acabes!!!!!!Tinc ganes de tornar-la a aveure-la tota pq tinc mono, i quan veig alguna imatge solta pel face, o per on sigui, em dona la sensació de veure un vell amic!!!!

Ciutadà K ha dit...

Carol: era inevitable que s'enganxés, Lost és quelcom mític i de difícil substitució... i no està fatal, no, és normalíssim... i prepari Kleenex (molts, molts) per al darrer capítol. Jo l'he vist 2 cops i com una magdalenda els 2.... (ara enganxi's a Fringe, no arribi tard aquest cop!) :P

Patri: Ai, enganxi's, ja! Pats, no perdi el tren...de moment, el capítol pilot va enganxar i això ja és important; no podem pretendre que sigui una obra mestra en el primer capítol... temps al temps...
... i torni quan vulgui, està a casa seva :)