dijous, 18 d’agost del 2022

EL CIUTADA K COM A 'NO-DJ' AL 'WE ARE NOT DJ 2022'


Sí, amics i amigues, en un brot d'inconsciència li vaig dir que sí a l'amic Jota i al Petit Comité a participar en el tremendo evento que munten cada any: el WeAreNotDj, una sessió de Djs des de les 17:00 fins a les 02:00 de la matinada en la que els participants, els Dj són, precisament, NO-DJ. La gràcia és que només pots participar un any, no val a repetir i són els teus 60 minuts de glòria com a Dj (si algun cop te'ls havies imaginat....).

Jo mai m'havia imaginat que faria de Dj (ja en fem prou de 'coses'!!) però hi ha propostes 'deshonestes' a les que no pots dir que no, perquè la persona que te les fa et mereix tot el respecte. Vam dir que sí, i a partir d'aquell dia vam començar a elaborar la track list pertinent. Tenia ganes de que fos el que a mi m'agradaria que em posessin si fos espectador de l'època en la que 'lo dábamos todo' a les discoteques... estem parlant de l'època adolescent de finals dels '80 i principis dels '90 del segle passat. Música que passava pel post-punk, pel pop-rock, per aires dark... en la llista havia d'estar Joy Division, havia d'estar Grauzone, New Order, la Dama se esconde o The Communards (amb els que tant i tant i tant vaig ballar de jove). Així que, anant en contra del què faria qualsevol dj professional jo vaig 'sudar' de mirar enllaç de ritmes i estils entre cançó i cançó i vaig ordenar la llista per orde cronològic. Tal qual. Així que la llista de Nostalgic Session que us comparteixo va de 1980 amb Grauzone i Joy Division i acaba l'any 2021 amb el darrer temazo dels The Chemical Brothers....

Doneu al play, pugeu el volum i BALLEU com ho vaig fer jo ens els 60 minuts que vaig jugar a ser NO-Dj !!!!! En que vaig xalar a tope! Gràcies, Petit Comité !!