divendres, 7 de novembre del 2008

FRIDAY I'M IN LOVE !!!!!



12 comentaris:

Anònim ha dit...

ooooooooooooooooh, el ciutadà està romàntic! :)

BON DIA!!!

Anònim ha dit...

BON DIA A CAN CIUTADÀ!!!

quina cançó tan xula!!! m'agrada molt!!!! me la gravarà? me la gravarà? me la gravarà, ciutadà, oi? que guai!!!

it's friday, i'm cansada i una mica ressacosa, però happy.

:-)))

Ciutadà K ha dit...

... happy
... in love

:)

:)
:)

Ciutadà K ha dit...

Oui, yes, sí,

li gravaré Polita...

Anònim ha dit...

in love with life, sí!
:-)

Anònim ha dit...

que munic, ciutadà! amb pergamí i tot!!

Anònim ha dit...

llastima que no puc sentir la canço, i no la puc llegir, pq no entenc res.
es com si fos cega i sorda!!!
Però deu ser bonic.

Kelitxi ha dit...

Senyor K, ja l'he enllaçat!

(Per cert, he llegit el post sobre el "tatoo-man" i m'he quedat de pedra: l'esclavatge no estava abolit?)

neska polita ha dit...

ciutadà!!! la PATS m'ha donat "the cure for polite" i m'ha fet molta ilu!!! molt agraïda, li estic, eh. tot un detall. ara me'l passaré a l'ipod (perquè la polita té ipod) i l'escoltaré, iuhuuuuuuuuuuuuu!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia around the world...

Sí, Kelitxi, vos també està enllaçada al 'ca meva'. El tema del esclavatge residia també en el post, és heavy, eh??

Sí, Polita a veure si amb aquest CD terapèutic t(h)e cure(m) :P
66 songs, eh??? i clips !!! i les lletres de TOTES les cançons!!!...

Sí, sóc un encant de persona...I know it!!

:)

PD: I no, no tinc àvies...

neska polita ha dit...

que què? que m'heu de curar? de què m'heu de curar? cito el calvin (de calvin i hobbes): as far as i know, i'm perfect the way i am.

he dit.

:-P

Ciutadà K ha dit...

Vale, vale!!

vos també sou un encant de persona...

:)