divendres, 12 de juny del 2009

DON'T GIVE UP...

Suposo que li passa a tothom, però hi ha cançons que se t'arrapen a l'ànima, que en sentir-les has de parar tot el que estàs fet i prestar-li la màxima atenció... és una qüestió d'aturada física, el teu cos diu: 'para! quiet! escolta! ... i gaudeix'... i llavors et teletransportes.... la cançó que us presento avui és una d'elles, un clàssic dels '80 de Peter Gabriel amb veu de Kate Bush: 'Don't give up', recordo tenir el clip gravat en VHS (òbviament!) i veure'l un cop i un altre i, fins i tot, acabar plorant mentres el veia... sí, sí, sotregava el meu coret ....
·
Avui passejant pel Facebook (mira que m'agrada poc, eh??) una amiga ha penjat una versió cantada pel Bono i Alicia Keys... feia tant temps que no l'escoltava que se m'ha obert la caixa dels records... (gràcies, srta. Quiñonero!!).
·
Com que amb els anys m'he transformat amb un mostre acumulador i devorador cultural no en tinc prou mai amb una sola cosa, així que aquí us presento diferents versions de la mateixa preciosa cançó... espero que les gaudiu tan com jo .... i us doni energia si la necessiteu...








3 comentaris:

Laura ha dit...

¡tigres! ¡tigres! ¡leones! ¡leones! todos quieren ser los campeones!!! sabia que el meu amic matteo, que és italià i té cultura, no coneixia en torrebruno?

que munic quan una cançó ens fa sentir així, oi?

per cert, un amic meu ha obert una web que li agradarà. es tracta d'endevinar coses de cultura, i es veu que pots guanyar premis. és www.sonoteca.com. jo no ho he pogut xafardejar gaire, encara, però he jugat a endevinar pinícules i actors una estona i m'ho he passat bé.

BON DIA A CAN CIUTADÀ!

NUr ha dit...

Llastima, no puc sentir.....
Sniffff.....

Ciutadà K ha dit...

Gràcies per la recomanació, Polita, em poso la web a 'favoritos' i me la miro...

Ai, Nur, als Reis ha de demanar uns altaveus, eh?? o un informàtic guapo que li revisi el PC... :P