dilluns, 29 de juny del 2009

EG-PROJECT (4): EL PRIMER DIA!!!...

El primer dia de rodatge va arribar ... i dir que ens ho vam passar bé, és dir poc, jugar a ser director de cinema per un dia va ser quelcom apassionant.... i que et deixa amb ganes de més: Divendres 10 de juliol, segon dia de rodatge.
·
Aquí teniu instants del primer -i gloriòs- dia de rodatge al Bar Campari d'Amposta.... el muntatge del gran Jesús Tibau es mereix un aplaudiment ...

heu pogut sentir com ens ho vam passar de bé?

·

8 comentaris:

Nuclearsky ha dit...

Senyor K, ara que es convertirà en un famós del panorama pel·liculero espanyol, em presentarà l'Hugo Silva quan el conegui? :p

Jesús M. Tibau ha dit...

realment vam xalar

Ciutadà K ha dit...

Sí, Gems, agafo la petició a l'afegeixo al de un companya que em deemana conèixer Miguel Angel Silvestre (alias El Duque)... cap problema a la que pugui te'l presento... :P

ai, sí, Jesús, sí...xalar!

Nur ha dit...

MOlt be, mega crak!!!!!!
La proxima, xalareu mes, però crec que tb tindreu molta son!!!!!!!!
Ja ens contareu!!!!

Ciutadà K ha dit...

ai, sí, jo crec que a banda de la xalera ... ens haurem d'endrogar' ..

:S

pati di fusa ha dit...

que anireu a buscar la lluna? ;)

Laura ha dit...

jo vull conèixer el noriega, ciutadà!!! puc? puc? :-))

Ciutadà K ha dit...

i tant, Polita!! i tant!! i li diré que es deixi tocar, també, i el tocarem tots i totes (jo també el vull tocar, eh??? que el Noriega mola!!!)

alguna petició més??? aprofiteu, aprofiteu...

Ai, la lluna si ens farà patir, Pats!!! :S