dimecres, 28 d’octubre del 2009

DEMA: IMPROV EVERYWHERE A BARCELONA !!!

·
Improv Everywhere és un grup -de bromistes- de Nova York que s'ha fet mundialment famós amb els seus Flash Mob; 'dícese' d'una acció organitzada en la que un grup de persones es reuneix en un lloc públic en el mateix moment, realitzar quelcom inusual i després es dispersa... es tracta de 'performances' que es convoquen mitjançant mòbil o xarxes socials i en els que l'objectiu, sovint, és el simple entreteniment i l'efecte visual que provoquen. El cervell i fundador del grup és Charlie Todd i ja porten 85 missions, tenen 72.000 amics al Facebook i els seus vídeos a youtube s'ha vist 50 milions de cops ... "defensem la divesió organitzada. Crear un moment especial, que sigui recordat per la gent" (així de senzill s'expressa el sr. Todd).
·
El seu 'flash mob' més conegut i reconegut és Frozen al Gran Central Station of New York en el que 207 persones ... millor ho veieu vosaltres mateixos/es:

·
Demà 29/10/09, a les 18:00 simultàniament a Barcelona (davant de Centre d'Art Santa Mònica), Madrid, Murcia i Vigo realitzaran una especial festa d'aniversari que acabarà amb el llançament de globus... qualsevol pot participar! ... si voleu més informació i accedir al MP3-Experimento (que és com l'anomenen) entreu a: http://www.facebook.com/event.php?eid=157928341706&index=1
·
Aquí teniu més 'missions' dels 'Improv Everywhere':

·

5 comentaris:

Laura ha dit...

com mola!!! la polita ha estat a la grand station de nova york! un dia en va parlar, aquí a ca seva, i ja ho vaig dir, però ara ho torno a dir, mira. :-P

m'ha agradat molt el del súper. jo ho faré quan torni al mercadona. a veure qui se'm suma a cantar!!! i el dels bessons m'ha recordat els meus cosins exquillos, que són bessons i un dia volien anar a una convenció o algu, no sé.

fem un dia una impro d'aquestes en algun lloc, vaaa!!!

Ciutadà K ha dit...

Si li serveixen en safata, Polita... DEMÀ !!!!

Vosté rai que viu a BCN ... vagi, vaaaaaaa !! i faci'm la crònica ... po-li-ta, po-li-ta...

Quan va anar a la Central Station de NYC (nic,nic) la gent, però, es movia, no??? o ballava valsos com a The Fisher King ... ai, què bonic...

:)

Ciutadà K ha dit...

Si vol, un dia que torni pel Delta, ens posarem en un camp d'arròs i farem el flamenc, aguantant-nos amb una cama ... que no faria bonic 3.000 tios i ties aguantats amb un cama, només???!!!

:P

Laura ha dit...

però jo demà no hi puc anar, que treballo fins a les 18.15 h! leñe!

quan jo vaig anar a ny la gent es movia, no ens van preparar cap xou (putos ianquis). ara, que es fotin, que tampoc els convidarem al delta quan fem de flamencs (que monos que quedarem, no?).

Nur ha dit...

Vale jo tb!!!!! Vull ser un flamenc, però quin fàstig!!!! Tots al fang!!!!!!
Es bonissim!!!!