dimecres, 5 de maig del 2010

DE VIDA (15): GRACIES PELS REGALS !!!

Parlar de l'aniversari d'un mateix fa com a lleig, no? recordar que és el teu aniversari amb la intenció de que et felicitin sempre ho he trobat fatal ... ahir no ho vaig fer, però avui, puc afirmar rotundament que les xarxes socials -amics i amigues- han conquerit el món !!! (el món que s'ho pot permetre, és clar!). I és que el ritual de 'felicitar els aniversaris' ja no tornarà a ser com abans: Facebook (i el seu imprescindible recordatori d'aniversaris), els SMS, els blogs i el gmail ens faciliten -espectacularment- aquell ritual. L'endemà del meu aniversari estic molt content perquè les TIC han permès que sigui l'any en el que més gent m'ha felicitat ... i m'han regalat moltes 'coses' cibernàutiques... tot tenint un brot egocèntric les vull compartir amb vosaltres fent-vos un homenatge !!!. Si ho escolteu tot a la vegada provoca una cacofonia molt interessant :P






(Ah! i un vídeo xulíssim del Revolutions del Jean Michel Jarre que està protegit contra insercions)

MOLTES GRÀCIES !!

·

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Només en mirar la quantitat i qualitat d'apunts que fas al bloc (i al facebook que és on he conegut la teua literatura) m'asembla que és molt lo coneixement que que dones als altres, i com a mínim t'ho havíem d'agrair d'alguna forma...

Ara, que l'entrevista que te van fer ahir a la radio va ser tant impressionant, com t'expresses i lo que saps, que a casa ja m'han dit que m'oblide d'anar a les entrevistes a partir d'ara, que no hi ha color...

Però m'assembla que encara deus tenir algun cop amagat que encara no t'he conegut...

Neska Polita ha dit...

m'alegro que passessis un bon dia i espero que aquesta alegria duri molts dies! és guai rememorar moments guais. :-D

Ciutadà K ha dit...

Oh! amic anònim (o no tant!) m'ha deixat molt emocionat amb les seves paraules, sincerament, m'ha arribat al cor ...
però sobre l'entrevista ja serà menys... (enrojolit em quedo)

Ei, Polita! Sí, ahir va ser una dia rodó i intens ... del principi fins al final ( :S )
Sí, quanta raó té, ES GUAI !!!

Nora ha dit...

Bon dia Sr ciutadà,

voste perdoni, no sabia que era el seu aniversari així que FELICITATS.

jo també li agraeixo la seva informació cultural (que és molta, quina feinada) i crec que diumenge aniré a veuré l'exposició d'Atopia.

que acabi de passar bé la setmana

Ciutadà K ha dit...

Oh! moltes gràcies, Nora !
M'alegra la seva visita per 2 motius:
- el primer, és perquè és bonic veure com alguns/es creuen la barrera de lector o comentarista (bien!)
- el segon, és que això teu, Nora, té molt mèrit perquè ets UNA GOSSA !! i tens l'honor de ser la primera que deixa un comentari a Can Ciutadà K.

Gràcies!
I espero veure-la més sovint per aquí ... ara que té el peu a l'accelerador cibernàutic!

:)

NUR ha dit...

Molt bonic!

Anònim ha dit...

Tranquil, pot parlar-me de tu, que sóc un anònim casolà

Kelitxi ha dit...

Moltes felicitats (endarrerides), senyor K! (No sé si el fet de no tenir facebook em serveix d'excusa...)

Ciutadà K ha dit...

Anònim: ui, no, aquesta és una de les normes protocolàries del Ciutadà K, ens parlem de vosté, senyor (:P)(neures del Ciutadà K!!)

Kelitxi: Moltes gràcies!!! què sàpiga que vosté no ha d'excusar-se de res, l'enyoràvem!!! :)