dimarts, 4 de maig del 2010

LOSTMANIA (10): 2a TROBADA LOST A AMPOSTA



Sí, amics i amigues, ho hem tornat a fer !!!! ... ara que la 6a temporada de Lost està en el seu moment més emocionant, ara que ja veiem el final a tan espectacular sèrie hem preparat una 2a Trobada de LOST a Amposta .... per a trobar-nos, divagar, teoritzar i hipotetitzar ... El proper divendres 07 de maig a les 22:00 al Casal d'Amposta ... No hi pots faltar !!!
·
I com a regal aquí us deixo una entrevista que m'han fet avui a Amposta Ràdio tot parlant de la Trobada en qüestió (sí, sí, tinc una mica de vergonya de deixar-ho aquí)... els que no m'heu sentit mai la veu, ¡ahí va! (no sigueu molt crítics/ques).
·
Ens veiem a l'Estació Dharma-El Casal !!!



3 comentaris:

NUR ha dit...

porta el portatil a casa, que jo et vull sentir!!!
Aprofito:Felicitats guapissim!!!

pati di fusa ha dit...

oh, ciutadà! és un LOSTòpata i un LOSTòleg como la copa de un pino!!! que bo, jo ja el veig fent conferències all over the world, dalt d'un oceanic 815, of course! ;)

BON DIA!!!

NUR ha dit...

ja l'he sentit!!
Molt be, sembla que n'entengui i tot!!!