dilluns, 9 de setembre del 2024

ESTATS EMOCIONALS

 


Avui estic Ventós
ahir sentia Trías.
Fa unes setmanes 
em passejava Nietzsche,
el mes de març Mark Fisher.

Tu sempre sols Zambrano.
Germán Narcís
de vegades Dionís,
potser Schopenhauer.
Guti Sócrates, Marx i Rorty,
Anna sempre Arendt,
Laia em ressona a Morey,
Laura pensament d'Ortega,
Oriol Salvat-Papasseit.
A Pau el vull Riba,
Andreu somriu Epictet,
Robert el meu Dalí terrestre,
Rudi respira Josep Pla.
Miquel Ángel porta maletes Benjamin
i Toni pinta Bataille.
Sílvia, camí de Séneca,
Xavi i Mir em transmeten Freud,
Laura Álvarez de Beauviour,
Mari i Dani, Epicur i Hipàrquia,
i Maria Homedes Muriel Barbery.
Bàrbara i Pili, terra i mar.

Avui no estic Wittgenstein,
voldria caminar Sloterdijk,
aixecar-me Zizek;
sempre una mica menys de sucre
i una mica més de sal.


Roman Aixendri (2023:43) 
Eva i les meves arrítmies